DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
DSGF Bursdag i Oslo. 8 Ärs-dagen, 11.03.06
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 4 [62 Posts]   Gć til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 DSGF Bursdag i Oslo. 8 Ă„rs-dagen, 11.03.06

Sitat:

Det er pÄ tide Ä tenke kake og kos, synes du ikke? DSGF fyller i Är hele Ätte Är, og vi skal selvfÞlgelig feire det som vi alltid gjÞr. Siden bursdagen faller pÄ en mandag, tar vi det lÞrdagen fÞr.

Her er planen slik den er tenkt ut akkurat nÄ, endringer kan forekomme, sÄ vi vil anbefale pÄmeldte til Ä fÞlge med pÄ forumet:
http://forum.dsgf.no/viewtopic.php?t=8335

17.00: OppmÞte pÄ Trafikanten
17.15: Aktiviteter av ymse slag (kom med forslag pÄ forumet).
20.00: Vi spiser god mat og en sÊrdeles heftig DSGF-kake pÄ Mona Lisa, rett ved Egertorget. Vi regner med Ä bli her resten av kvelden.

Vi trenger naturlig nok hjelp med aktiviteter mellom 17.00 og 20.00. Bruk forumet til Ä plundre pÄ morsomme og snodige ting vi kan gjÞre.

For de som ikke er kjent sÄ holder vi oss i Oslo sentrum, ergo ingen reisekostnader nÄr du fÞrst er der. Det kan vÊre lurt Ä beregne ca. 200-300,- pÄ Mona Lisa, men det finnes retter i de fleste prisklasser. DSGF spanderer selvfÞlgelig kaka, men du er mer enn velkommen til Ä lage din egen om du har lyst til det; det kan aldri bli for lite kake.

Vi oppfordrer selvfĂžlgelig de fleste til Ă„ finne frem finstasen, men det er ingen tvang. Det trenger ikke vĂŠre noen politisk korrekt finstas, gjĂžr det gjerne morsomt Smile

Det hadde vÊrt knall om brÄter med folk kom, det er jo tross alt bursdag! Ta med venner, ta med deg selv, bare kom. Vi lager et opplegg med bindende pÄmelding nÄr det nÊrmer seg, slik at vi kan reservere nok plasser.

SpÞrsmÄl og forslag henvises til forumet.

Vi sees!

Jepp, it is done!
Kom med forslag.

Mitt er: Alle lager eller kjÞper en gave som vi in the end gir til hverandre. Poenget er at alle gir noe, og alle fÄr noe. Det kan vÊre noe bittelite, noe morsomt, kjedelig, hva som helst, sÄ fÄr vi feiret hverandre ordentlig.

Hvis noen har lyst til Ä holde en tale til Êre for alle medlemmer, sÄ gi meg beskjed Smile

--

Jeg kan vÊre behjelpelig med overnatting til ca. 3-4 stykker om Þnsket; det hadde jo vÊrt kult om folk gadd Ä reise inn til Oslo for dette Smile Det mÄ beregnes 47,- med tog hver vei hvis man skal vÊre hos meg though. Mer eller mindre alle tog til Oslo fra sÞr/vest-landet stopper i Asker.

Nedenfor er en plan for bursdagen; det er denne dere skal forholde dere til, og den skal ALLTID vÊre oppdatert. Er den ikke det, sÄ kom og gi meg deng.

Offisiell plan for dagen
15.00: Tradisjonsrikt fÞrtreff pÄ SSF m/kebab eller andre retter.
17.00: OppmÞte pÄ Trafikanten utenfor Oslo S. Vi stÄr og henger til vi tror det ikke kommer flere.
17.30: ubestemte planer
20.00: Middag, kake og selskap pÄ Mona Lisa. Her blir vi resten av kvelden, slapper av og koser oss. Ev. aktiviteter under middagen diskuteres og nevnes her.
Videre: Potensiell Buzz-natt hos Baj, ev. med film og fĂŠst. Alt ettersom.

InnleggSkrevet: Tir 03 Jan 2006, 13:51
Sist endret av Baj den Sűn 06 Aug 2006, 14:46, endret 3 ganger
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
Det her hĂžres jo veldig kos ut!
burde vel ikke vÊre sÄ veldig vanskelig Ä fylle de timene med lek og spill og moro?!
men... hvilken dato er det? StÄr klokkeslett, men ikke noe om nÄr pÄ Äret... (med mindre jeg har blitt fryktelig blind?)

*hÄpe veldig at det er pÄ en sÄnn tid at hun klarer Ä komme*

InnleggSkrevet: Tir 03 Jan 2006, 17:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Har endret tittelen, dato er kjekt :p

InnleggSkrevet: Tir 03 Jan 2006, 17:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Er pÄ min bursdag jo Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 04 Jan 2006, 12:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Da synes jeg du skal komme, sÄ kan du fÄ en ekstra gave Smile

--

En bestemt plan for dagen vil alltid ligge i fÞrste post, slik at den enkelt kan finnes frem til. Den vil oppdateres nÄr forslag kommer og folk er nogenlunde enige Smile

InnleggSkrevet: Ons 04 Jan 2006, 12:35
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
den dagen kan ikke jeg Sad en av de fÄ dagene jeg absolutt ikke har noen sjanse til Ä komme.
menmen. neste Är, neste Är.

InnleggSkrevet: Ons 04 Jan 2006, 13:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

FÞr fÞrtreff: kl 12 eller noe.. Go cart for de som har lyst til det? Ikke sikker pÄ priser og sÄnn men mÄ vel beregnes rundt 2-300 for et par-3 heat..

Dette innlegget er skrevet via WAP

InnleggSkrevet: Tor 05 Jan 2006, 12:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sufline
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 19 Des 2005
Jeg hadde egentlig meldt meg pÄ, men sÄ fant den dumme skolen min ut at vi skal Þve pÄ musikal den dagen... Sad Teit!! Men dere fÄr kose dere, dere som skal..

InnleggSkrevet: Tor 12 Jan 2006, 14:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Jammen, skal dere Þve hele dagen og kvelden da? Det synes jeg var en fryktelig frekk dato Ä legge ting pÄ.

InnleggSkrevet: Tor 12 Jan 2006, 14:26
sufline
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

skal ikke se bortfra at vi Ăžver hele dagen nei... Sad Men hvis det viser seg annet, sĂ„ kommer jeg selvfĂžlgelig!! Wink ÅÅÅhhh! Alltid skal slike ting krĂŠsje. Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Tor 12 Jan 2006, 22:56
sufline
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Jeg skal ikke vÊre med skoleoppsetningen av Les Miserable alikavell, hvilket betyr at jeg fÄr vÊre med pÄ treff!!! JUHU!! Very Happy

InnleggSkrevet: Lűr 04 Feb 2006, 13:07
vanilla
FrÀmling
FrÀmling

Ble Medlem: 05 Feb 2006
 grrr

heisann, hehe.. er litt ny pÄ dette forumgreiene.. men har vÊrt medlem av dsgf en goood stund nÄ.. Ä vil ogsÄ pÄ treff.. gjerne bursdagstreffet.. eneste minuset er, bor i bergen, har 0 penger.. men busskort som funker i hordaland! hehe, sÄ lurte pÄ om d var noen som var m pÄ Ä ha bursdagstreff for de fattige bergenserne ogsÄ.. i bergen?? (A)

hÄper pÄ poositivt svaaar Razz

(elsker bursdager! )

InnleggSkrevet: Sűn 05 Feb 2006, 18:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg mÄ innrÞmme at jeg har veldig lyst til Ä komme...men det er litt problematisk i og med at det er sÄnn rett fÞr vi skal ha masse forestillinger og sÄnt med hovedproduksjonen, og det er generelt mye stress....
Men jeg skal se hva jeg kan gjĂžre, og utforske mulighetene til Ă„ i det minste stikke innom en tur i lĂžpet av kvelden...

InnleggSkrevet: Ons 08 Feb 2006, 23:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

songbird skrev:
Jeg mÄ innrÞmme at jeg har veldig lyst til Ä komme...men det er litt problematisk i og med at det er sÄnn rett fÞr vi skal ha masse forestillinger og sÄnt med hovedproduksjonen, og det er generelt mye stress....
Men jeg skal se hva jeg kan gjĂžre, og utforske mulighetene til Ă„ i det minste stikke innom en tur i lĂžpet av kvelden...

HÄper du kommer... *Þnske seg*

InnleggSkrevet: Tor 09 Feb 2006, 08:56
vanilla
FrÀmling
FrÀmling

Ble Medlem: 05 Feb 2006
fĂžlte meg litt oversett her ja...

InnleggSkrevet: Man 13 Feb 2006, 18:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
vanilla skrev:
fĂžlte meg litt oversett her ja...

Det formelig kryr av DSGF-medlemmer i Bergen, vet jeg. SÄ det burde kunne la seg gjÞre Ä fÄ til et treff der ogsÄ.

InnleggSkrevet: Tir 14 Feb 2006, 00:07
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Herregud! Ekstase her i gÄrden!!!! SÞstra mi er i Oslo 11 mars! Det er en god grunn for Ä reise til Oslo...
Kansje, ja bare kansje kan jeg hilse litt pÄ treffere som er i byen da!!!!!
HERREGUD!
Endelig!!!!

InnleggSkrevet: Ons 15 Feb 2006, 20:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
loveanime
FrÀmling
FrÀmling

Ble Medlem: 29 Feb 2004
TREFF!!!

Endelig er det bursdagstreff igjen Very Happy Jeg foreslÄr Bowling (som vanlig... ? Razz) Twister (selfÞlgelig), Dance Dance Revolution, MEGAZONE??? Hvor Kult er det ikke med en halvfull megazone med masse gÊrninger???? Very Happy eller er jeg bare teit nÄ?

InnleggSkrevet: Ons 15 Feb 2006, 21:42
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
MZ er som oftest halvfull / full av gÊrninger. Smile Er ikke sÄ stort sted utenom selve laser-dillet, sÄ skal ikke sÄ mye til.

Jeg er kaanskje i Oslo nevnte dato, eller sÄ er jeg pÄ hyttetur, eller sÄ er jeg i bursdagen til foreldrene mine. :]

FÄr nesten se an litt, tror jeg.

InnleggSkrevet: Tor 16 Feb 2006, 08:52
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Det begynner Ä nÊrme seg nÄ, og sÄ langt er jeg litt skuffet over antallet pÄmeldte, sÄ jeg hÄper flere har tenkt til Ä komme. Vi mÄ tross alt klare Ä spise opp kaka Wink

Flere forslag til aktiviteter hadde ogsÄ vÊrt ok, eller sÄ havner pÄ det samme gamle, som sikkert funker det ogsÄ

InnleggSkrevet: Tor 16 Feb 2006, 10:10
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 4 [62 Posts]   Gć til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet