Deprecated: Implicit conversion from float 253018.00000000003 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - Hyggetips for januar..??
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hyggetips for januar..??
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [5 Posts]  
Av Innlegg
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
 Hyggetips for januar..??

Januar er en eneste lang blåmandag. Særlig når man ikke liker vinter.
Og om jeg hadde likt vinter, hadde det ikke hjulpet meg mye, fordi jeg bor i København. Her er det mest vind, regn og atter vind (isende kald attpåtil) og gjerne litt storm også i hele januar, og godt ut i februar.

Dette finner jeg svært frustrerende, og en smule deprimerende.. Derfor spør jeg dere der ute: Hva for noe hyggelig kan man gjøre for å overleve enda en januar???

*snufs* Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Man 02 Jan 2006, 17:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Finne en varm, knitrende peis, en god bok, en kopp kakao/te og en godstol å lene seg litt tilbake i er jo en ide.

Samle en gjeng venner å spille spill en kveld (eks. kort- eller brettspill) eller se en film sammen.

Lage noe god mat og invitere noen på middag, eventuelt sammen med noen, eller til og med spleise-fest.
Det sies at høsten er gryte-tid, men jeg mener da fullt og helt at det funker fint hele året, og det er kos å samles sammen en vennegjeng og spise noe varmt sammen nå i kulden, snø eller ikke snø.

Selv om det er forblåst og surt ute trenger jo ikke det ha noe å si for innekosen, heller tvert imot. Wink

Så har du da noen tanker om hva du kan finne på fremover Smile

InnleggSkrevet: Man 02 Jan 2006, 18:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jo, takk, det var da litt oppmuntrende! Problemet er at jeg selv ikke kan invitere noen, i å med at jeg på en måte er litt hjemløs nå.. Men da gjelder det å overtale noen venner når de kommer ramlende hjem fra juleferie.

Jeg tar gjerne i mot flere forslag om noen har noen.. :j

InnleggSkrevet: Man 02 Jan 2006, 18:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Pokerkveld! På pokerkveld, på pokerkveld på pokerkveld.. Rolling Eyes
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 03 Jan 2006, 09:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
For det første, det er november og februar som er de duste mnd. Desember og januar er ok de. Men gå turer og finn på ting med venner når du har sjans: lage mat med eller til, se filmer, sitt og snakk, jam på gitar, syng når du vil. let etter de små tingene som gir deg noe å smile for, hver dag! Snøen er en slags substitutt for sol for min del så jeg setter pris på snøen Smile Seek and you shall find!

InnleggSkrevet: Tir 03 Jan 2006, 13:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [5 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet