|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg kjøpte nettopp gave til min bror og hans kjære... De har begge hatt nettopp hatt brokk, så jeg kjøpte boken "coping with a hernia"(hvordan leve med brokk) 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 27 Nov 2005, 23:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BOJ
Främling

Ble Medlem: 22 Nov 2005 Innlegg: 10
|
hvar skrev: | har altid misslikt myke gaver spess sokker og boxer's huffameg for noe tull |
faen e du sprø? e du klar over ka en feit boxer kosta ellr... boxer er bra boxer er best da blir det fest!
|
Skrevet: Man 28 Nov 2005, 11:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Dasslokk! Og det var den ene gaven jeg var mest spent på.. Siden jeg ikke ante hva det var.
Dette innlegget er skrevet via WAP
|
Skrevet: Man 28 Nov 2005, 12:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Det var vel å få en gave jeg kunne gi til noen andre Bra idè om ikke annet.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 28 Nov 2005, 14:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Husker en gang jeg var liten, at mormor ga meg en oransje, vattert joggedress til jul. Det var ikke særlig stas.
Det var heller ikke så gøy å få en dorullnisse da man var 15. Da kan man liksågodt la vær.
Grelle juleduker er heller ikke noe jeg blir helt villt glad for..
Penger er alltid bra! Og musikk og bøker.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 13 Des 2005, 12:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg syntes penger er veldig upersonlig jeg...
jeg syntes det er skikkelig harry å få julepynt til jul jeg! fysj..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 13 Des 2005, 20:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
upersonelig??hvordan er det upersonelig?penger er jo noe alle liker,så det er vel bedre og gi penger en og kjøpe noe som kansje ikke slår an i det hele tatt(skjønner jo at det spørs på personen da,hadde vel ikke blitt populært og gi penger til kjæresten sin eller no )
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 13 Des 2005, 20:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg synes det er fantastisk å få penger til jul, men det nok fordi jeg ikke har nok av dem fra før av. Hadde nok syntes det var litt kjipt om jeg hadde nok penger.
Hva skal man med nytt sengetrekk når man er blakk..?
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 14 Des 2005, 14:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Karete
Varm i trøya

Ble Medlem: 03 Feb 2005 Innlegg: 77 Bosted: Kolbotn .. ^^
|
Jeg fikk en sånn billig Donaldleke (hva er de godt for, egentlig?) en gang, det var en sånn "pistol" - dings, som skjøt ut isoporlignende kul-piler ved hjelp av lufttrykk eller noe i den duren (ante ikke at de kunne være så fancy en gang jeg ass ..) - og med den hang det på en lapp der det stod; "Så kan du jage vekk alle uønskede kjærester!"
.. Hva faen er DET!?!
|
_________________ My doctor tells me I've got a weird personality..
But that''s okay - I've got four more!
Skrevet: Ons 14 Des 2005, 19:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
det er en utrolig dårlig gave, det er akkurat det det er høres ut som meg på bensinstasjon lille julaften ifjor 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 14 Des 2005, 21:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg syns ikke gavene skal være god/dårlige etter når de er kjøpt og hvor mye de koster.
Får jeg noe som passer dødsbra til meg av ei vennine gir jeg vel blanke i om den koster 10 eller 1000 kroner.
|
Skrevet: Tor 15 Des 2005, 11:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Det kjipeste jeg kan huske som barn/ungdom var at jeg i en årrekke alltid fikk hjemmemekka gaver av en venninne. Som besto hovedsaklig av en trolldeigkladd .. var ikke veldig happy da nei, hehe.
(Og nå snakker jeg ikke om når jeg gikk i barnehagen altså).
|
Skrevet: Tor 15 Des 2005, 22:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Bortsett ifra ubrukelige klær, var det en ting som skilte seg ut i gavebunken i år; en boks hårvoks.
Høres kanskje ikke så ille ut, men for det første så er voks ubrukelig i mitt hår.
Voks er for de med kort hår eller ork til å drive og sette det opp.
Og for det andre så så den merkmystifistisk nok brukt ut!
Her hadde nok farmor bare rasket sammen noen greier i skapet. 
|
Skrevet: Tir 27 Des 2005, 15:30 Sist endret av Filur den Lør 15 Apr 2006, 17:25, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Ronja skrev: | Jeg syns ikke gavene skal være god/dårlige etter når de er kjøpt og hvor mye de koster.
Får jeg noe som passer dødsbra til meg av ei vennine gir jeg vel blanke i om den koster 10 eller 1000 kroner. |
Enig!
Men å kjøpe treningsdress til meg er som å kjøpe langrennski til ei rotte.
For to år siden var jeg kjempespent på ei gave, og siden vi alltid har fått lov til å åpne ei gave etter frokost på julaften, valgte jeg å åpne den.
Det viste seg at det var en bunadsparaply. Ikke så altfor happy da, nei.
Skjønner meg ikke på folk som villig bruker 600 kr på en paraply som kanskje kan brukes en gang i året. 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Fre 30 Des 2005, 11:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |