|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
Trenger jeg hjelp?
Jeg hadde en sånn "der skulle du ha vøri" sesjon i går hvor jeg faktisk satte meg ned for å tenke! og det eneste jeg kom frem til er at jeg ikke er helt bra i topplokket.. bare hør:
1.jeg gikk tur med bikkja mi i skogen en dag, og oppe ved en sånn speider-grillplass fant jeg en skinnjakke noen hadde glemt igjen. den var hengt opp i et tre, og hadde stivnet i den figuren. det var kaldt ute. så jeg tok den ned, fant et par taustumper og satte meg ned for å fikle litt. jeg satte Ulf, som jeg så fint døpte jakka, ned ved bålet, bandt fast et par taustomper her og der, slik at den ene armen var bøyd fremover, stakk en pølsepinne inn og satte han til å grille luftmarshmellows. jeg snakker noen ganger med han.
2. Jeg hater å vente på t-baner. så jeg kjeder meg jævlig hver gang jeg venter på t-baner (alene) sånn som i går. så jeg krøket meg sammen i et hjørne, satte ipoden på full guffe og så mistenksomt eller skremt på alle som gikk forbi. jeg fortsatte inne på t-banen, da en fyr begynte å røyke inne på banen. litt fordi jeg ikke tåler røyklukt så bra, litt fordi jeg kjeda meg, satte jeg meg ned i samme stilling og glodde på han hele veien fra nasjonal til hovseter stasjon. jeg vurderte å sette meg midt på gulvet, men kom aldri så langt. mens jeg venta på bussen, kjeda jeg meg fortsatt, så jeg begynte å etterligne Samara fra The ring, skrive besvergelser i frosten og beskjeder som "you are going to die" og "I'll kill you" mens jeg innimellom så bort på den eneste andre mannen som stod der. Jeg nynnet svakt på sanger. han så skremt ut. (klokka var halv 12, og jente i sorte klær og dødningeskallelue ser ikke helt bra ut for alle andre)
mitt spørsmål er: trenger jeg hjelp? 
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Fre 23 Des 2005, 22:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
nei, du trenger noen til å aktivisere deg litt.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 23 Des 2005, 23:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
er ikke sånne ting helt normalt??jeg snakker til pcen,tven og nintendo'en min på konstant basis jeg dog foreslår jeg at du kjøper deg en DS til de kjedelige tbane turene dine
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 24 Des 2005, 11:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Re: Trenger jeg hjelp?
Morrigan skrev: | Jeg hadde en sånn "der skulle du ha vøri" sesjon i går hvor jeg faktisk satte meg ned for å tenke! og det eneste jeg kom frem til er at jeg ikke er helt bra i topplokket.. bare hør:
1.jeg gikk tur med bikkja mi i skogen en dag, og oppe ved en sånn speider-grillplass fant jeg en skinnjakke noen hadde glemt igjen. den var hengt opp i et tre, og hadde stivnet i den figuren. det var kaldt ute. så jeg tok den ned, fant et par taustumper og satte meg ned for å fikle litt. jeg satte Ulf, som jeg så fint døpte jakka, ned ved bålet, bandt fast et par taustomper her og der, slik at den ene armen var bøyd fremover, stakk en pølsepinne inn og satte han til å grille luftmarshmellows. jeg snakker noen ganger med han. |
Haha sorry at jeg ler (hvis det var seriøst ment), men det der var litt funny .
Uansett, jeg må nok si meg enig med mathianus der ja.
|
Skrevet: Søn 25 Des 2005, 18:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
mathianus skrev: | nei, du trenger noen til å aktivisere deg litt. |
får nok aktivitet, men jeg tror mesteparten av grunnen til at jeg gjør det er at jeg har ødelagt iPod-høretelefontingsene mine, og siden jeg håpet på å få det til jul, så har jeg gått en stund uten musikk.. (jeg fikk ikke høretelefoner )
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Søn 25 Des 2005, 23:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Er vel ikke store problemet å finne høretelefoner..? Jeg har vaffal en haug liggende rundt i huset fra gamle discmans o.l..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 26 Des 2005, 18:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
jaja.. jeg vat da det. har det hjemme.. bare at ingen av de har lyd på begge ørene skal kjøpe meg nye på tirsdag.. da har jeg penger 
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Man 26 Des 2005, 22:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
edit: vil heller si at du er et praktiserende medlem, noe som er veldig positivt 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 27 Des 2005, 00:16 Sist endret av mathianus den Tir 27 Des 2005, 03:06, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Nei nei nei, jeg mener ikke at du er gal, ihvertfall!
Særdeles kreativ vil jeg nok heller si. 
|
Skrevet: Tir 27 Des 2005, 01:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |