DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Den store "er det bare meg.."-tråden!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 16 [312 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 14, 15, 16 Neste
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg er lat, og boksen må uansett være firkanta isåfall. Sylindre har jo sirkelforma ender, og da er stadig problemet der med å få bretta på plass papiret på en anstendig måte.

Dessuten er jeg så vanskelig av meg at jeg nekter å godta at en boks skal være den enkleste løsningen Wink

InnleggSkrevet: Tir 20 Des 2005, 15:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Men hvis du ser på sjokoladene i twist-posen;
Du kan jo bare rulle gavepapiret på som om vinflaska, evt. sylinderen, er en sjokolade? Razz

InnleggSkrevet: Tir 20 Des 2005, 15:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg mistenker at twist-papiret er magisk, for når jeg gjør det samme med gavepapir og vinflasker, så blir det overhodet ikke like bra.

InnleggSkrevet: Tir 20 Des 2005, 17:22
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
Glahn skrev:
Jeg mistenker at twist-papiret er magisk, for når jeg gjør det samme med gavepapir og vinflasker, så blir det overhodet ikke like bra.

PPft.. patetiske mann! hva med å helle innholdet i en juicekartong eller no sånt (og evt. drikke opp det som ikke får plass) Det er jo så mye enklere å pakke inn! Razz Razz Cool
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Tir 20 Des 2005, 18:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Morrigan skrev:
Glahn skrev:

PPft.. patetiske mann! hva med å helle innholdet i en juicekartong eller no sånt (og evt. drikke opp det som ikke får plass) Det er jo så mye enklere å pakke inn! Razz Razz Cool

Bedre idé! Når juicekartongen er tom, bruker du den til å pakke inn i!

En annen måte er å rive av et stykke papir, dette er da allerede sylinder-formet, teip det fast slik at det holder seg som et rør. Træ dette utenpå flaska, med litt papir stikkende nedforbi bunnen, og masse stikker over toppen. Krøll/brett sammen overskudd i bunnen under flaska og teip pent.
Nå skal du ha en halvinnpakket flaske. Grip så flasken rundt kroppen med din ene hånd, og med den annen hånd griper du rett under halsen, der hvor papiret begynner å bli slakt. Klem til, og vri oppover i en tett spiral!
Teip, knyt eller noe annet fornuftig i toppen.
Du har nettopp utført min berømte Tornado-innpakningsteknikk, som jeg nettopp fant på! (si ifra om den virker)
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 21 Des 2005, 08:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Er det bare jeg som smiler/humrer litt når toth42 irriterer seg over et eller annet litt trivielt? som f.eks. ordet "stigebil"? (av egoisme, for å få det i sammenheng.) Smile

Lur pakketeknikk forresten, skal prøve den etterpå.

InnleggSkrevet: Ons 21 Des 2005, 11:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

mathianus skrev:
irriterer seg over et eller annet litt trivielt? som f.eks. ordet "stigebil"? (av egoisme, for å få det i sammenheng.) Smile

Confused er det bare meg som forsto nada av det der?

InnleggSkrevet: Ons 21 Des 2005, 11:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

For å presisere, irriterer seg over noe trivielt, som en enkel orddelingsfeil eller brudd på kommaregler, eller små skrivefeil generelt. Men for fåglarnar skyld, bare fortsett, det er meget underholdende Wink

InnleggSkrevet: Ons 21 Des 2005, 11:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Fikk med me såpass, det jeg ikk forsto var dette med den egoistiske stigebilen.. Confused

InnleggSkrevet: Ons 21 Des 2005, 12:56
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Altså... en årgangsvin som bør lagres i et par år kan ikke bare tømmes over på boks og drikkes opp med en gang. Det er helligbrøde, totalt umoralsk, og direkte motbydelig.

Metoden til toth42 er den jeg brukte, men det mangler nok endel på utføringen. Øvelse gjør nok mester, men det blir litt lite øvelse pr år til at det helt funker Smile

InnleggSkrevet: Ons 21 Des 2005, 15:39
Langemin
Veronica
Veronica

er det bare meg som brukte støvsuger som hårføner da jeg var liten? (pappa hadde ikke skaffet seg det ennå)

InnleggSkrevet: Ons 21 Des 2005, 17:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
er det bare meg som sitter med dasspapir i nesa ??

gåd dæm jeg er forkjøla!!

InnleggSkrevet: Tor 22 Des 2005, 10:41
haibanker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Nov 2004
Er det bare meg som sover i halloween-kostymet mitt?

[Ja, jeg vet at ingen andre sover i halloween-kostymet mitt, ikke heng dere opp i at jeg sa mitt istedet for sitt]

InnleggSkrevet: Fre 23 Des 2005, 17:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
SÃ¥ det du egentlig sier er at du tilbringer halloween i pysjen? Razz
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 24 Des 2005, 12:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Er det bare meg som ikke får sove selv om klokka er 7?
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 06:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Langemin
Veronica
Veronica

er det bare jeg som syens jeg er ganial når jeg insisterer på å ikke ha på meg votter når jeg lufter bikkja i -6 og kommer hjem med forfrosne fingre uten følelse?

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 13:55
mathianus
l33t
l33t

Morrigan skrev:
er det bare jeg som syens jeg er ganial når jeg insisterer på å ikke ha på meg votter når jeg lufter bikkja i -6 og kommer hjem med forfrosne fingre uten følelse?

Heh, ja enig jeg, genial på den selvinnsiktsløse, gale professor måten Smile

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 17:05
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Er det bare jeg som absolutt ikke klarer å holde på vanlig døgnrytme om jeg har fri tre dager eller mer? Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 17:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

angeFatale skrev:
Er det bare jeg som absolutt ikke klarer å holde på vanlig døgnrytme om jeg har fri tre dager eller mer? Rolling Eyes

Nei...Det er ihvertfall to av oss..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 17:51
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
aniraC skrev:
er det bare meg som sitter med dasspapir i nesa ??

gåd dæm jeg er forkjøla!!

Nja, jeg sitter med nesa full av balsam-Kleenex, er vel mye det samme. Razz Litt snillere mot nesa, da, blir ikke så fort sår. Smile

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 17:57
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 16 [312 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 14, 15, 16 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet