Av
Erkegranul
Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
I går.... I går var jeg kjempemammaete! *stolt*
Når Christa hadde sovnet listet jeg meg inn til henne og lirket forsiktig løs Heffalompen (elefantlignende vesen) fra armene hennes, tom ham med inn på stua, og fikk sydd snabelen fast før den revnet helt av. Med usynlige sting!!!!!
Hva gjorde du i går kveld?
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 13:09
Langemin
Veronica
Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
*lese og klappe*
i går satt jeg og redigerte film til et skoleprosjekt.... den ble helt rævva.
Men bare natten har verdensrom!
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 19:44
ellemelle
Spitzy (!)
Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
..kveld begynte jeg å gå i gjennom cd samlinga mi og legge inn musikk på pcen. Samt chatta med Glahn på msn, noe som var riktig så hyggelig etttersom jeg er ny her og ikke alltid vet helt hvor jeg skal gjøre av meg, hehe.
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 20:25
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
i går kveld hadde jeg besøk av bestevenninnen min Martine og kjæresten hennes Erik..vi så filmen "Når du minst venter det" også spiste Erik og jeg nudler.. yeah
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 22:11
Baj
Crash Test Dummy
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
I går kveld var jeg litt dum, som jeg alltid er, men det er verdt det.
www.baj.no /
www.dsgf.no /
www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 22:21
mathianus
l33t
Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
Igår kveld var jeg oppe hele natten (om det er mulig å se slik på det ) og skrev sketsjer til russerevyen.
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 21 Des 2005, 01:04
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
I går kveld skulle jeg på nattevakt, men ble oppringt fra jobben og spurt om jeg ikke kunne være så snill å komme til klokka fem. Dum som jeg er sa jeg ja! Dermed varte vakten min fra 1700 til 0800
Skrevet: Ons 21 Des 2005, 04:54
darkfrog
l33t
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
satt og så på film og spilte,kjørte intervaller: en film,spille noen timer,ny film,spille noen timer,dopause,ny film og gjenta
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 21 Des 2005, 23:28
mathianus
l33t
one-tree-hill eller hva serien heter, goddammit for en nattestjelende/bra serie.
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 21 Des 2005, 23:33
TD
Varm i trøya
Ble Medlem: 02 Des 2005 Innlegg: 49 Bosted: Rosenholm
Igår kjøpte jeg siste gave til samboeren min og hadde siste fotball-trening før jul. Fikk en ball midt i det aller helligste så jeg hadde vondt i to timer etterpå... men gøy var det!
_________________ Think different...
Skrevet: Tor 22 Des 2005, 10:11
aniraC
Moderator
i går så martine og jeg en film kalt "a walk to remember"..vi gråter som pokker hver gang..også spiste vi pizza
Skrevet: Tor 22 Des 2005, 10:40
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
I går var jeg på bursdagsfest for Ronny... Herregud, den festen varte jo langt utpå i dag
Skrevet: Tor 22 Des 2005, 15:10
mathianus
l33t
darkfrog skrev: satt og så på film og spilte,kjørte intervaller: en film,spille noen timer,ny film,spille noen timer,dopause,ny film og gjenta
Det der dreper døgnrytmen din broder.
Skrevet: Tor 22 Des 2005, 16:28
darkfrog
l33t
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
neida jeg har et flott system på det: hvis jeg merker at klokka blir mye(lett og glemme tiden når man sitter og eier)så holder jeg meg bare oppe og legger meg til normal tid igjen neste dag desuten,det er ferie,man skal ikke ha døgnrytme i ferien
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 22 Des 2005, 18:28
aniraC
Moderator
i går spiste jeg ribbe hjemme hos pappa og dama.. ooo.. det var meget kos siste julen vi kun er fire.. neste jul er vi fem *gledesegtilbaby*
Skrevet: Fre 23 Des 2005, 13:25
Baj
Crash Test Dummy
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
I går satt jeg over to timer i verdens kjipeste bilkø i Oslo for å hente en vidunderlig digg julegave til meg selv, en finfin plasmatv.
www.baj.no /
www.dsgf.no /
www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 23 Des 2005, 13:56
Zylfia
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
Off topic: Betyr dette at du arangerer filmkveld snart eller?
Men tilbake til topic;
I går bestemte jeg meg for å feire nyttår i Oslo, bestillte billetter og meldte meg på treffet, samt avtalte å møte folk mens jeg er der
Fine kvelden!!!
Skrevet: Fre 23 Des 2005, 16:51
haibanker
Spitzy (!)
Ble Medlem: 17 Nov 2004 Innlegg: 109 Bosted: Ei polsk hores armhule
I går måtte jeg bæsje mindre enn det jeg må akkurat nå. Det er ikkenoe gøy å gå med bæsjetrang på lillejulaften. det er umulig å bæsje når moder jord og fader vår er hjemme i kåken. Helvete satan!
Ellers husker jeg ikke en drit av hva som skjedde igår, og bra er det.
Skrevet: Fre 23 Des 2005, 17:25
mathianus
l33t
Fyllesjuk og anna styggdom gjør sånt med den vidunderlige kroppen din. Bli veggis, problemet blir null-eksisterende innen toppen 24 timer.
Skrevet: Fre 23 Des 2005, 17:29
Pyro
Erkegranul
Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
I går la jeg meg tidleig fordi jeg var sinna/lei meg fordi Jens igjen var sjalu og irritert på meg. Når han blir avvisendes og nekter å snakke med meg orker ikke jeg være oppe.
Denne gangen ble han sinna fordi jeg sendte melding. Til mammaen hans... Men jeg har bruker vistnok telefonen min for mye så...
*fruste*
Skrevet: Tor 29 Des 2005, 22:18
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende