DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Bryster
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 11 av 32 [639 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13, ..., 30, 31, 32 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
pupper er deeeilige.. at noen tafser på dem.. og ligger på dem <3 *savne*

InnleggSkrevet: Fre 28 Okt 2005, 21:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
kan tafse på pupper i timesvis jeg... Very Happy
må ha det, bare må ha det!!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 28 Okt 2005, 21:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
Tittan skrev:
kan tafse på pupper i timesvis jeg... Very Happy
må ha det, bare må ha det!!

Du kan få låne mine, jeg er litt lei... Laughing

InnleggSkrevet: Man 31 Okt 2005, 09:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Det er noe veldig fascinerende med pupper. Eller fett og kjertler om du vil. Men likevel på den annen side så er de bare... Very Happy

InnleggSkrevet: Man 31 Okt 2005, 21:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Myra
Främling
Främling

Ble Medlem: 16 Nov 2005
Jeg har store pupper, noe jeg setter pris på. Det er jo ikke alle gutter som liker pupper, men jeg har heldigvis ikke møtt så mange av dem enda .. heh.

InnleggSkrevet: Ons 16 Nov 2005, 12:15
aniraC
Moderator
Moderator

hihih..deilig da Smile

meeeen.. gutter som ikke liker pupper ?!?!?!!?

InnleggSkrevet: Tor 17 Nov 2005, 18:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

pff, om de finnes har de aldri prøvd/sett/klemt/sovet på et par gode pupper.

InnleggSkrevet: Tor 17 Nov 2005, 19:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
En morsom liten sak

InnleggSkrevet: Søn 11 Des 2005, 17:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
TD
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005
Jeg liker pupper godt jeg...

Generelt sett, små, store, det er mangfoldet som gjør det spennende. Hvis alle hadde samme silikon "standard" pupp hadde det ikke vært noe spennende å fikle med BH-låsen Laughing

Sove på dem fikser jeg dog ikke helt, men en klam hånd rundt en når jeg sovner er ganske koselig Embarassed

InnleggSkrevet: Søn 11 Des 2005, 22:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

er det nå vi skal fortelle hvordan pupper vi har ?
vel jeg har en blanding av orange og pointers Razz

InnleggSkrevet: Søn 11 Des 2005, 23:06
mathianus
l33t
l33t

kult, jeg har en blanding mellom beestings og peaches. tror jeg.

InnleggSkrevet: Søn 11 Des 2005, 23:40
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
TD skrev:
Hvis alle hadde samme silikon "standard" pupp hadde det ikke vært noe spennende å fikle med BH-låsen
Likevel, det er jo stort sett en type pupper som vises på toppløsmodeller og som så og si alle som tar implantater prøver å etterligne.. Selv om man jo kan diskutere småforskjellene til kuene kommer hjem..

Hvis vi sammenligner den helt overfladiske kroppsfikseringen mellom jenter og gutter virker det på meg som om jenter er vanskeligst stilt. Tror det er mange fler jenter som har virkelige komplekser for puppene sine enn det er gutter som har slik forsvinnende liten penis at det begynner å spille en stor rolle. Dessuten blir vi ikke minnet på hvordan en "perfekt" penis ser ut ørten ganger daglig.

Om man da har et sett pupper som ser virkelig slappe og "tomme" ut i forhold til det idealet man får servert hele tiden kan jeg lett ha empati for hvordan dette fører til komplekser og lav selvtillitt. Dessuten, graviditet og amming kan forårsake store forandringer og frustrasjoner.. Og med fare for å høre sjåvigris ut så er det imo rimelig stor forskjell i turn-on faktor mellom runde/dråpeformede pupper og agurk/slenge-over-skuldrene pupper Razz

Så.. imot implantater? Nei. Men nå er ikke jeg så veldig imot skjønnhetsoperasjoner generelt sett heller; når det foregår i moderate former, helst for å korrigere versting-trekkene som dusjer folk i bunnløs frustrasjon. I mine øyne havner rettelser på nese, tenner, synskorreksjon, ører, hårplantat og brystaugmentasjon i samme bås. Fettsuging, penisforstørrelse og jevnlige endringer mot rynker osv er jeg mer skeptisk til, siden det oftest gjør mer ondt enn godt, koster skjorta og ofte ser svært unaturlig ut. Det er forresten ikke så alvorlig lenge siden det å ha et "perfekt" tannsett var sett på som et skjønnhetstrekk, dvs man hadde ikke reguleringer og overraskende mange hadde smil der det så ut til at tennene var kastet inn i gapene deres Razz

Så skal ikke se bort ifra at jeg hjelper til å spare til et puppeløft til min utkårede etter at eventuelle barn er ploppet ut om det skulle vise seg at puppene "pungterte" og antok en pensjonist-fasong eller lignende og hun løp frustrert rundt og veivet over det(evt med dem).

PS: Pupper er digg! *klemmekosekileklå* Men viktigst av alt er hva som finnes i skallen, fungerer dårlig med implantater der gitt Razz

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 04:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Eyden skrev:
TD skrev:
Hvis alle hadde samme silikon "standard" pupp hadde det ikke vært noe spennende å fikle med BH-låsen
Likevel, det er jo stort sett en type pupper som vises på toppløsmodeller og som så og si alle som tar implantater prøver å etterligne.. Selv om man jo kan diskutere småforskjellene til kuene kommer hjem..

Hvis vi sammenligner den helt overfladiske kroppsfikseringen mellom jenter og gutter virker det på meg som om jenter er vanskeligst stilt. Tror det er mange fler jenter som har virkelige komplekser for puppene sine enn det er gutter som har slik forsvinnende liten penis at det begynner å spille en stor rolle. Dessuten blir vi ikke minnet på hvordan en "perfekt" penis ser ut ørten ganger daglig.

Om man da har et sett pupper som ser virkelig slappe og "tomme" ut i forhold til det idealet man får servert hele tiden kan jeg lett ha empati for hvordan dette fører til komplekser og lav selvtillitt. Dessuten, graviditet og amming kan forårsake store forandringer og frustrasjoner.. Og med fare for å høre sjåvigris ut så er det imo rimelig stor forskjell i turn-on faktor mellom runde/dråpeformede pupper og agurk/slenge-over-skuldrene pupper Razz

Så.. imot implantater? Nei. Men nå er ikke jeg så veldig imot skjønnhetsoperasjoner generelt sett heller; når det foregår i moderate former, helst for å korrigere versting-trekkene som dusjer folk i bunnløs frustrasjon. I mine øyne havner rettelser på nese, tenner, synskorreksjon, ører, hårplantat og brystaugmentasjon i samme bås. Fettsuging, penisforstørrelse og jevnlige endringer mot rynker osv er jeg mer skeptisk til, siden det oftest gjør mer ondt enn godt, koster skjorta og ofte ser svært unaturlig ut. Det er forresten ikke så alvorlig lenge siden det å ha et "perfekt" tannsett var sett på som et skjønnhetstrekk, dvs man hadde ikke reguleringer og overraskende mange hadde smil der det så ut til at tennene var kastet inn i gapene deres Razz

Så skal ikke se bort ifra at jeg hjelper til å spare til et puppeløft til min utkårede etter at eventuelle barn er ploppet ut om det skulle vise seg at puppene "pungterte" og antok en pensjonist-fasong eller lignende og hun løp frustrert rundt og veivet over det(evt med dem).

PS: Pupper er digg! *klemmekosekileklå* Men viktigst av alt er hva som finnes i skallen, fungerer dårlig med implantater der gitt Razz

Men til tross for alt det, er vi vel enig om at de aller aller færreste på vår alder har behov for implantat, selv om de tror det selv..?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 09:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Ja, det er klart. Å operere brystene som 20-åring er rimelig høl i huet. Men jeg kjenner to jenter som sliter veldig med ryggproblemer pga puppene sine. Det er vel først da det blir aktuelt å gjøre noe i den alderen.

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 14:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Da snakker vi jo om reduksjon, trenger man implantat da..? Vegringen min mot implantat baserer seg mye på det der med å sy plast eller andre uhumskheter inn i en flott kroppsdel..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 15:38
baktanker
Främling
Främling

Ble Medlem: 12 Des 2005
størrelsen på puppene har jo litt å si da. kan ikke si at det har ingenting å si, hvertfall sånn helt i begynnelsen... for små eller for store pupper er ikke noe kjekt. se for deg en dame med like flate bryster som en tynn tiåring. ikke noe kjekt det vel? må være en god håndfull. men de som har pupper man faktisk kan se og føle synes jeg ikke noe om fyller opp med silikon for å få enda større. naturlig er best.

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 18:14
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Store... små... helt greit for meg! Smile

Det eneste er, som Eyden nevner, agurkpupper. Eller som replikken fra Married with Children (fritt etter hukommelsen):

You know the Bundy rule! No tattoos above the waist line. How do you think grandma feels now, with "hope" and "charity" bouncing off her knees?

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 18:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Baren man har noen som liker å kose med dem, er mye av selvtillits-greia ordnet.
Min bedre halvdel sier hele tiden at de er perfekte, men samtidig er ikke han så ille glad i å kose med pupper.
Man blir litt forvirret da.

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 18:49
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Ikke glad i å kose med pupper... Jeg visste ikke at det var fysisk mulig engang å ikke være glad i å kose med pupper.

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 18:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Gabi
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004
Sitat:

På meg høres du ut som en ganske umoden gutt som ikke har så mye erfaring med forhold Wink Seriøst, det er vel ikke puppene i seg selv(håper jeg da inderlig) som tenner, men faktisk personen selv.
Ja skal innrømme at ved første øyekast så er kanskje ikke "has beens" det mest sexy osv, men her snakket vi ikke om første tiltrekning. Holdningen din virker ekstremt overfladisk spør du meg. Hvis du virkelig er så dum at du sier det til en jente noen gang, så får du ha lykke til. Stakkars jente.

InnleggSkrevet: Man 12 Des 2005, 19:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 11 av 32 [639 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13, ..., 30, 31, 32 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet