|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
pupper er deeeilige.. at noen tafser på dem.. og ligger på dem <3 *savne*
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 21:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
kan tafse på pupper i timesvis jeg...
må ha det, bare må ha det!!
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 21:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Tittan skrev: | kan tafse på pupper i timesvis jeg...
må ha det, bare må ha det!! |
Du kan få låne mine, jeg er litt lei... 
|
Skrevet: Man 31 Okt 2005, 09:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Det er noe veldig fascinerende med pupper. Eller fett og kjertler om du vil. Men likevel på den annen side så er de bare... 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 31 Okt 2005, 21:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Myra
Främling

Ble Medlem: 16 Nov 2005 Innlegg: 11 Bosted: Eventyrland.
|
Jeg har store pupper, noe jeg setter pris på. Det er jo ikke alle gutter som liker pupper, men jeg har heldigvis ikke møtt så mange av dem enda .. heh.
|
Skrevet: Ons 16 Nov 2005, 12:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
hihih..deilig da
meeeen.. gutter som ikke liker pupper ?!?!?!!?
|
Skrevet: Tor 17 Nov 2005, 18:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
pff, om de finnes har de aldri prøvd/sett/klemt/sovet på et par gode pupper.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 17 Nov 2005, 19:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
En morsom liten sak

|
Skrevet: Søn 11 Des 2005, 17:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TD
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005 Innlegg: 49 Bosted: Rosenholm
|
Jeg liker pupper godt jeg...
Generelt sett, små, store, det er mangfoldet som gjør det spennende. Hvis alle hadde samme silikon "standard" pupp hadde det ikke vært noe spennende å fikle med BH-låsen
Sove på dem fikser jeg dog ikke helt, men en klam hånd rundt en når jeg sovner er ganske koselig 
|
_________________ Think different...
Skrevet: Søn 11 Des 2005, 22:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
er det nå vi skal fortelle hvordan pupper vi har ?
vel jeg har en blanding av orange og pointers 
|
Skrevet: Søn 11 Des 2005, 23:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
kult, jeg har en blanding mellom beestings og peaches. tror jeg.
|
Skrevet: Søn 11 Des 2005, 23:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
TD skrev: | Hvis alle hadde samme silikon "standard" pupp hadde det ikke vært noe spennende å fikle med BH-låsen | Likevel, det er jo stort sett en type pupper som vises på toppløsmodeller og som så og si alle som tar implantater prøver å etterligne.. Selv om man jo kan diskutere småforskjellene til kuene kommer hjem..
Hvis vi sammenligner den helt overfladiske kroppsfikseringen mellom jenter og gutter virker det på meg som om jenter er vanskeligst stilt. Tror det er mange fler jenter som har virkelige komplekser for puppene sine enn det er gutter som har slik forsvinnende liten penis at det begynner å spille en stor rolle. Dessuten blir vi ikke minnet på hvordan en "perfekt" penis ser ut ørten ganger daglig.
Om man da har et sett pupper som ser virkelig slappe og "tomme" ut i forhold til det idealet man får servert hele tiden kan jeg lett ha empati for hvordan dette fører til komplekser og lav selvtillitt. Dessuten, graviditet og amming kan forårsake store forandringer og frustrasjoner.. Og med fare for å høre sjåvigris ut så er det imo rimelig stor forskjell i turn-on faktor mellom runde/dråpeformede pupper og agurk/slenge-over-skuldrene pupper
Så.. imot implantater? Nei. Men nå er ikke jeg så veldig imot skjønnhetsoperasjoner generelt sett heller; når det foregår i moderate former, helst for å korrigere versting-trekkene som dusjer folk i bunnløs frustrasjon. I mine øyne havner rettelser på nese, tenner, synskorreksjon, ører, hårplantat og brystaugmentasjon i samme bås. Fettsuging, penisforstørrelse og jevnlige endringer mot rynker osv er jeg mer skeptisk til, siden det oftest gjør mer ondt enn godt, koster skjorta og ofte ser svært unaturlig ut. Det er forresten ikke så alvorlig lenge siden det å ha et "perfekt" tannsett var sett på som et skjønnhetstrekk, dvs man hadde ikke reguleringer og overraskende mange hadde smil der det så ut til at tennene var kastet inn i gapene deres
Så skal ikke se bort ifra at jeg hjelper til å spare til et puppeløft til min utkårede etter at eventuelle barn er ploppet ut om det skulle vise seg at puppene "pungterte" og antok en pensjonist-fasong eller lignende og hun løp frustrert rundt og veivet over det(evt med dem).
PS: Pupper er digg! *klemmekosekileklå* Men viktigst av alt er hva som finnes i skallen, fungerer dårlig med implantater der gitt 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 12 Des 2005, 04:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Eyden skrev: | TD skrev: | Hvis alle hadde samme silikon "standard" pupp hadde det ikke vært noe spennende å fikle med BH-låsen | Likevel, det er jo stort sett en type pupper som vises på toppløsmodeller og som så og si alle som tar implantater prøver å etterligne.. Selv om man jo kan diskutere småforskjellene til kuene kommer hjem..
Hvis vi sammenligner den helt overfladiske kroppsfikseringen mellom jenter og gutter virker det på meg som om jenter er vanskeligst stilt. Tror det er mange fler jenter som har virkelige komplekser for puppene sine enn det er gutter som har slik forsvinnende liten penis at det begynner å spille en stor rolle. Dessuten blir vi ikke minnet på hvordan en "perfekt" penis ser ut ørten ganger daglig.
Om man da har et sett pupper som ser virkelig slappe og "tomme" ut i forhold til det idealet man får servert hele tiden kan jeg lett ha empati for hvordan dette fører til komplekser og lav selvtillitt. Dessuten, graviditet og amming kan forårsake store forandringer og frustrasjoner.. Og med fare for å høre sjåvigris ut så er det imo rimelig stor forskjell i turn-on faktor mellom runde/dråpeformede pupper og agurk/slenge-over-skuldrene pupper
Så.. imot implantater? Nei. Men nå er ikke jeg så veldig imot skjønnhetsoperasjoner generelt sett heller; når det foregår i moderate former, helst for å korrigere versting-trekkene som dusjer folk i bunnløs frustrasjon. I mine øyne havner rettelser på nese, tenner, synskorreksjon, ører, hårplantat og brystaugmentasjon i samme bås. Fettsuging, penisforstørrelse og jevnlige endringer mot rynker osv er jeg mer skeptisk til, siden det oftest gjør mer ondt enn godt, koster skjorta og ofte ser svært unaturlig ut. Det er forresten ikke så alvorlig lenge siden det å ha et "perfekt" tannsett var sett på som et skjønnhetstrekk, dvs man hadde ikke reguleringer og overraskende mange hadde smil der det så ut til at tennene var kastet inn i gapene deres
Så skal ikke se bort ifra at jeg hjelper til å spare til et puppeløft til min utkårede etter at eventuelle barn er ploppet ut om det skulle vise seg at puppene "pungterte" og antok en pensjonist-fasong eller lignende og hun løp frustrert rundt og veivet over det(evt med dem).
PS: Pupper er digg! *klemmekosekileklå* Men viktigst av alt er hva som finnes i skallen, fungerer dårlig med implantater der gitt  |
Men til tross for alt det, er vi vel enig om at de aller aller færreste på vår alder har behov for implantat, selv om de tror det selv..?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 12 Des 2005, 09:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Ja, det er klart. Å operere brystene som 20-åring er rimelig høl i huet. Men jeg kjenner to jenter som sliter veldig med ryggproblemer pga puppene sine. Det er vel først da det blir aktuelt å gjøre noe i den alderen.
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 12 Des 2005, 14:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Da snakker vi jo om reduksjon, trenger man implantat da..? Vegringen min mot implantat baserer seg mye på det der med å sy plast eller andre uhumskheter inn i en flott kroppsdel..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 12 Des 2005, 15:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
baktanker
Främling

Ble Medlem: 12 Des 2005 Innlegg: 3 Bosted: bergen
|
størrelsen på puppene har jo litt å si da. kan ikke si at det har ingenting å si, hvertfall sånn helt i begynnelsen... for små eller for store pupper er ikke noe kjekt. se for deg en dame med like flate bryster som en tynn tiåring. ikke noe kjekt det vel? må være en god håndfull. men de som har pupper man faktisk kan se og føle synes jeg ikke noe om fyller opp med silikon for å få enda større. naturlig er best.
|
_________________ vegetarian is indian for lousy hunter 
Skrevet: Man 12 Des 2005, 18:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Store... små... helt greit for meg!
Det eneste er, som Eyden nevner, agurkpupper. Eller som replikken fra Married with Children (fritt etter hukommelsen):
You know the Bundy rule! No tattoos above the waist line. How do you think grandma feels now, with "hope" and "charity" bouncing off her knees?
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 12 Des 2005, 18:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Baren man har noen som liker å kose med dem, er mye av selvtillits-greia ordnet.
Min bedre halvdel sier hele tiden at de er perfekte, men samtidig er ikke han så ille glad i å kose med pupper.
Man blir litt forvirret da.
|
Skrevet: Man 12 Des 2005, 18:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ikke glad i å kose med pupper... Jeg visste ikke at det var fysisk mulig engang å ikke være glad i å kose med pupper.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 12 Des 2005, 18:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gabi
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004 Innlegg: 71 Bosted: Oslo
|
Sitat: | Så skal ikke se bort ifra at jeg hjelper til å spare til et puppeløft til min utkårede etter at eventuelle barn er ploppet ut om det skulle vise seg at puppene "pungterte" og antok en pensjonist-fasong eller lignende og hun løp frustrert rundt og veivet over det(evt med dem). |
På meg høres du ut som en ganske umoden gutt som ikke har så mye erfaring med forhold Seriøst, det er vel ikke puppene i seg selv(håper jeg da inderlig) som tenner, men faktisk personen selv.
Ja skal innrømme at ved første øyekast så er kanskje ikke "has beens" det mest sexy osv, men her snakket vi ikke om første tiltrekning. Holdningen din virker ekstremt overfladisk spør du meg. Hvis du virkelig er så dum at du sier det til en jente noen gang, så får du ha lykke til. Stakkars jente.
|
Skrevet: Man 12 Des 2005, 19:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |