|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SayIt
Supersøt
Ble Medlem: 19 Aug 2003 Innlegg: 75
|
Skrekkfilm - et skråblikk
Artikkelen er skrevet av Kristian Kittelsaa
Hvorfor dør folk i skrekkfilm? Jo, fordi de er dumme! En gjeng tenåringer kommer frem til hytta sent på kvelden, de fyrer opp i peisen, og en av dem oppdager at noe er galt. Hva gjør de andre? Jo, en kler seg naken og tar en dusj. Et par går utenfor i mørket for å kline i bilen. En spionerer på den nakne, eller de i bilen. En går ut i skjulet for å hente ved. Og alle blir like forvirret når de begynner å falle fra en etter en. Og der sitter jeg og tenker - HERREGUD!!
Her er litt informasjon du sikkert trenger før du drar på hyttetur neste gang - særlig hvis du er tenåring!
Det er mye viktigere å ha med en motorsag enn kondomer! Prøv å drepe en zombie med en kondom og du er den neste i de udødes rekker!
Er du jente bør du ALDRI gå alene, men det ble jo stadfestet i Scary Movie-serien
Er du jente med store pupper bør du holde deg hjemme! Særlig hvis du liker å ta av genseren før du dusjer... Forresten, aller helst bør du fikse deg en brystreduksjon, siden barmfagre jenter blir drept på de mest bestialske måter hvor som helst. (Men særlig i dusjen!)
Er du gutt bør du ikke ha sex! Ikke mens du er tenåring i alle fall. Det er også noe vi så i Scary Movie-filmene.
Uansett hvor du går bør du ha med følgende: Lommelykt, balltre, bilnøkler (aller helst bør bilen være åpen, med nøklene i tenningen!), penger nok til å kjøpe hjelp, og gjerne et par molotovs...
Husk også at du aldri må spørre etter hjelp på landet! Folk på landet er som regel innavlet, de er glade i (menneske-)kjøtt og de nyter synet av barmfagre blondiner som sakte sages i biter... (Er du gutt blir du hengt opp etter kjøttkroker til felles nytelse siden en gang...) Hvis du er skikkelig uheldig vil du møte en bonde ikledd din beste venns hud!
Hunder og andre dyr bør du også holde deg unna - aldri slipp dem nærmere enn tre armlengder før du slår dem ned med spaden din! Husk at selv den minste puddel blir rabiat når det er fullmåne! Hvis en av vennene dine forteller at han ble bitt av en hund bør du rett og slett skyte ham, ellers vil han komme til å forvandles til noe hårete og prøve å spise deg!
Tror du meg ikke? Det er jo beskrevet om igjen og om igjen i diverse filmer... og film er sannhet, eller...
|
_________________ DSGF Sayit © DSGF.no
Skrevet: Tir 15 Nov 2005, 20:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Når du sier ta med motorsag, og ikke ha sex som tenåring.. Var det ikke akkurat motorsag han trengte i den ene scary-movie, for å intimfrisere dama?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 25 Nov 2005, 10:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mr. Grieves
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mar 2004 Innlegg: 123 Bosted: mørkt sted i bakhodet på rotta
|
det er et stort problem med skrekkfilmer at folk ikke bare er utrolig dumme, men også veldig modige.
hvis jeg kjøre bortover landeveien og så en skummel fyr ved et gammelt, ekkelt hus kaste søppelsekker ned et stort rør, ville i hvert fall ikke jeg stoppet for å se.
langt mindre klatret ned i røret!
|
_________________ and you run and you run
to catch up with the sun, but it's sinking
racing around to come up behind you again
the sun is the same
in a relative way, but you're older
shorter of breath
and one day closer to death
Skrevet: Søn 27 Nov 2005, 17:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
mr. Grieves skrev: | det er et stort problem med skrekkfilmer at folk ikke bare er utrolig dumme, men også veldig modige.
hvis jeg kjøre bortover landeveien og så en skummel fyr ved et gammelt, ekkelt hus kaste søppelsekker ned et stort rør, ville i hvert fall ikke jeg stoppet for å se.
langt mindre klatret ned i røret! |
Tja, er det modig? Eller er det bare nok et eksempel på hvordan man kan være dum? (Forresten er det Jeepers Creepers du sikter til? Artig film... hehe...)
|
Skrevet: Man 28 Nov 2005, 16:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mr. Grieves
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mar 2004 Innlegg: 123 Bosted: mørkt sted i bakhodet på rotta
|
jeg antar at mot blir dumhet når det passerer et visst punkt, så du har nok rett.
ja.
jeepers creepers er faktsik ortnli kul helt til det stygge dyret tar av seg frakken. etter det blir den dum.
jeg har litt lyst til å se 2'ern skal vite...
|
_________________ and you run and you run
to catch up with the sun, but it's sinking
racing around to come up behind you again
the sun is the same
in a relative way, but you're older
shorter of breath
and one day closer to death
Skrevet: Tir 29 Nov 2005, 22:38 |
 |
|
 |