DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
emulatorsimulatorettellerannetulator
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
 emulatorsimulatorettellerannetulator

ehja.
jeg lurere på om det er noen som veit om en fin sak som gjør sånn at jeg kan bruke et windowsprogram på mac? jeg har funnet virtual pc og sånt, men de må man innstallere hele windows på og hvis jeg gjør det mister liksom ibooken min litt av personligheten sin føler jeg. dessuten er det bare ett eneste program jeg trenger, og da føles det litt unødvendig å innstallere ett helt os.
noen som har noen brilliante forslag?

InnleggSkrevet: Søn 30 Okt 2005, 18:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
tja, hvilket program er det du skal ha installert?

InnleggSkrevet: Fre 25 Nov 2005, 00:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
jeg ville i første omgang få innstallert det programhelvette som gir meg lov til å putte sanger inn på minidiscen min på en ikke-analog måte. husker ikke hva det heter, men det er sånn passe ubruklig. sony, sier jeg bare...

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 22:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet