|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
den defekte oljefylte radiatoren med kiwihjul Äpner verandadÞra for Ä lokke alle flyvende usakligheter ut, samtidig som Harry Potter spruter vann pÄ jekkfestet, som ruster
|
Skrevet: Man 14 Nov 2005, 07:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
M_Stuff skrev: | den defekte oljefylte radiatoren med kiwihjul Äpner verandadÞra for Ä lokke alle flyvende usakligheter ut, samtidig som Harry Potter spruter vann pÄ jekkfestet, som ruster |
Drillen pÄpeker at den oljefylte radiatoren sÄledes klisser ned gulvet i forsÞket pÄ Ä trille avgÄrde med hjul som sitter fast i kiwi. En elefant pÄ et dekke av kiwikliss ligner til forveksling pÄ bambi pÄ glattisen.
Fuglen flyr bort til til verandadÞr-Äpningen og kommer med et hÞyt kvirrevitt, noe som fÞrer til at stua nesten umiddelbart blir fyllt av andre flygende usakligheter. Deriblant mÄker.
|
Skrevet: Man 14 Nov 2005, 21:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
dumme gretne nabomannen smeller opp utgangsdĂžra og truer med Ă„ kaste egg hvis vi ikke roer oss ned, halvparten av de flyvende uhumskhetene angriper mannen og resten av dem flyr inn i leiligheten hans. Den defekte oljefylte radiatoren lukker verandadĂžren igjen.
|
Skrevet: Tir 15 Nov 2005, 12:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
En bilmekaniker fikser dynamoen pÄ bilen, som kommer brummende inn med jekkfeste, hjulkapsel og alt. Den hilser vennlig pÄ elefanten, og titter forvirret pÄ statistikerne.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 17:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
den defekte oljefylte radiatorovnen har skiftet til piggdekk og kvitter seg med kiwitullet som vandaler har vansiret den med
|
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 17:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

|
Glahn skrev: | En bilmekaniker fikser dynamoen pÄ bilen, som kommer brummende inn med jekkfeste, hjulkapsel og alt. Den hilser vennlig pÄ elefanten, og titter forvirret pÄ statistikerne. |
Den enorme regningen fra bilmekanikeren gÄr sammen med en bÞtte lim og pakker inn Harry Potter i pappmasjÚ.
I mellomtiden lager de flygende uhumskhetene sÄ mye brÄk i leiligheten til den dumme gretne nabomannen at bilen blir nÞdt til Ä trille ut for Ä true med Ä kaste egg om ikke nabomannen roer tingene ned.
|
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 17:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
En parkeringsvakt dukker opp og gir den oljefyrte ovnen bot for Ă„ ikke ha betalt for piggdekksoblat.
Bien leter nÄ etter en blomst sammen med humlen (damn, this would have made so much more sense in English )
Nabomannen roer seg effektivt ned etter at bilen har gitt ham en omgang med hornet.
|
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 17:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
elefanten (som fortsatt urokkelig mener han er kongen i denne stua) beordrer statistikerne til Ä tÞrke opp olje og kiwisÞl pÄ gulvet
|
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 17:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

|
Statistikerne setter i gang en utredning om hvorvidt det vil vÊre formÄlstjenlig at det er dem som skal tÞrke opp sÞlet. For Ä fÄ til dette mÄ de fÞrst innhente data fra et representativt utvalg av befolkningen. Deretter legger de ut en forespÞrsel pÄ dsgf-forum om det er noen som kunne tenke seg Ä jobbe med Ä legge inn disse dataene i SPSS, og venter spent pÄ svar.
|
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 18:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Bilen tuter brutalt pÄ drillen helt til den gÄr og gjemmer seg, fordi den festet hjulkapselen sÄ brutalt til bilen.
Odd BÞrretzen kommer inn dÞra, titter opp pÄ mÄkene, og sier "Jeg hater mÄker!" Han slÄr seg sÄ sammen med elefanten for Ä se om de kan fÄ gjort noe med problemet.
|
Skrevet: Lűr 19 Nov 2005, 13:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

|
Harry Potter lokker statistikerne inn pÄ gjesterommet, setter dem i gang med Ä regne pÄ hvor stor sannsynligheten er for at gjesteromet har grÞnne veggeer, og lÄser dem inne mens de er opptatte med Ä lete pÄ www.ssb.no etter hvilke gjesteromsfarger om er mest brukt...
|
Skrevet: Tor 24 Nov 2005, 21:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

|
Glahn skrev: |
Odd BÞrretzen kommer inn dÞra, titter opp pÄ mÄkene, og sier "Jeg hater mÄker!" Han slÄr seg sÄ sammen med elefanten for Ä se om de kan fÄ gjort noe med problemet. |
Odd BÞrretzen beskyldes for manglende originalitet i siste Absolutt Underholdning. "Ingen blir forlovet under sÄnne forhold" mumler han snurt, fÞr han trekker seg ut av rampelyset i protest.
I mellomtiden gjÞr statistikerne et par utredninger om hvorvidt det er en statistisk signifikant Harry Potter som har lÄst dem inne, ettersom Harry Potter egentlig er pakket inn i pappmasjé.
chi square [Potter, Harry] = 2,1 <3,84 5% sig ----> H0 Harry Potter er ikke statistisk signifikant
Deretter gÄr de lÞs pÄ sin opprinnelige oppgave, undersÞkelsen av sannsynligheten for grÞnne vegger. De tegner en mengde fine grafer pÄ gjesteromsveggene, og kommer frem til at sannsynligheten for at fargen pÄ gjesteromsveggene er grÞnn, er omvendt proporsjonal med antallet statistikere med tusj pÄ gjesterommet.
|
Skrevet: Tor 24 Nov 2005, 21:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |