|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
20 er jo ingenting...
Uff, sånt er trist å høre.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 29 Jan 2005, 20:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TwoBit
Främling

Ble Medlem: 12 Aug 2005 Innlegg: 2
|
mistet besteveninna mi i fjord høst. aner ikke hvorfor, men plutselig sa hun til meg at ikke ville ha noe meg med meg å gjøre.
når vi møtes er det som om jeg ikke eksisterer. det gjør drit vont og jeg savner henne kjempemasse. 
|
Skrevet: Fre 12 Aug 2005, 18:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Jeg har nesten mistet alle vennene mine fra ungdomskolen. Snakker med sånn 1 fast og 1-3 sånn av og til å da går det sånn flere uker mellom hver gang.
Jeg å bestevenninnen min gled fra hverandre når vi endelig fikk ønsket vårt oppfylt, å gå på samme skolen. Vi er venner da, men langt i fra likegode som før.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Fre 12 Aug 2005, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
jeg har bevisst dumpa noen venner. det var som en tung bør ble lettet fra mine skuldre.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 12 Aug 2005, 22:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
BagBiter skrev: | jeg har bevisst dumpa noen venner. det var som en tung bør ble lettet fra mine skuldre. |
hmm.. venner eller "venner"?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 14 Aug 2005, 19:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sometingelse
Främling

Ble Medlem: 17 Aug 2005 Innlegg: 16
|
Jos skrev: | vokste mer og mer ifra en bestekamerat da han begynte å brukte narkotika, og kunne aldri lenger være sikker på at han var å stole på. Nå bor vi heller ikke på samme kant av landet lenger, så det blir aldri til at jeg eller han tar kontakt.
Litt synd i grunn da han var en person eg kunne snakke om ting som eg vanligvis ikkje snakker med dei andre bestekameratene mine om.
 |

|
Skrevet: Tor 18 Aug 2005, 06:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Når man blir eldre blir det vanskeligere å finne bestevenner (gudene vet hvorfor?). Ta vare på di du har!
For å bruke en oppbrukt klisje; det er bedere med en bestevenn i hånden, enn 10 bekjente på taket
Jeg har også dumpa noen venner opp igjennom, fordi man vokser fra hverandre. Når man ikke lenger interesserer seg for di samme tinga, og ikke har noe å snakke om mer er det litt vanskelig å fortsette..
Men sånne ting er vondt. Akkurat som kjærlighets sorg!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Man 22 Aug 2005, 23:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dino
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 52 Bosted: kjøleskapet
|
Tror jeg vet hvilken "venn" Secret snakket om ja, samma personen fant ut at jeg ikke var god nok heller. Men har heldigvis funnet bedre venner nå da. Men hu & co fikk da gjort nok skade før jeg fant litt bedre venner...
|
Skrevet: Tir 06 Sep 2005, 21:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Gode venner og dårlige venner er i det minste levende venner. Mista en veldig god venn for alltid i slutten av september og den andre bestevennen min er fortsatt på rehab på ullevål. FAEN allikevel, det får en til å innse en del ting.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 02 Nov 2005, 19:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Venner er en ting det og
Det er slemt å si det, men man blir sittende med to valg. Enten må man ta en skjanse, satse på at et vennskap er verdt slitet, og gå inn i det med lukkede øyne, eller man må hindre en hver menneskelig kontakt. Personlig foretrekker jeg å holde folk på en håndsbredds avstand, (sånn bortsett fra et par mennesker fra folkehøgskolen, de er bare irriterende ) men eg er ikke fremmed for skuldrebruk. *Se kjempen ofrer skulder*...
Om noen bare dumper deg, fordi du ikkje er kul nok, eller noe i den duren, så er det bare å glemme de. Du vil antageligvis få det bedre uten uansett. Det dukker alltid opp fler, tro meg.
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Tir 15 Nov 2005, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |