|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jenny
Varm i trøya

Ble Medlem: 11 Okt 2005 Innlegg: 55 Bosted: Norge!
|
Ubeskytta sex
Har du noen gang hatt det? Er det noe 'andre folk' har? Hvorfor blir man så irrasjonell når man er midt oppe i situasjoner? Jeg blir SÅ UTROLIG forbanna på vennene mine hvis de ikke er forisktige, men nå kan jeg ikke snakke lenger... for min egen dømmekraft har vist seg å være like svekka.
Eh.. del din historie!
|
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 14:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hrmf..
altså.. har man sex med en tifeldig en, så er ubeskyttet sex teit..
jeg har flere ganger hatt ubeskyttet sex, men det med en fast partner.. det er jo noe helt annet..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 18:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| aniraC skrev: | hrmf..
altså.. har man sex med en tifeldig en, så er ubeskyttet sex teit..
jeg har flere ganger hatt ubeskyttet sex, men det med en fast partner.. det er jo noe helt annet.. |
Word!
|
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 18:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jenny
Varm i trøya

|
Ubeskyttet, som i ikke mot STD's men mot graviditet. Sorry hvis jeg var uklar =)
|
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 19:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Mot graviditet... Hvis man ikke vil bli gravid bør man beskytte seg ja. Heldigvis finnes det angrepille, selv om jeg har hørt at enkelte jenter bruker den som prevensjon og det blir feil!
Har heldigvis aldri vært så "dum" at det har gått så langt med noen...
|
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 19:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Hehe, spørs litt på hvor vimsete dama eventuelt er da. Var et par ganger jeg måtte opp og kjøre eksen til apoteket etter angrepille fordi hun plutselig ble usikker på om hun hadde tatt p-pille dagen i forveien. Måtte nesten bli litt streng å be henne følge dagene som sto på brettet. La til og med inn en slik daglig automatisk påminnelsesmelding til mobilen hennes. Ordna seg etter det.
Men ja.. hoppe av i svingen osv funker dårlig.. har jeg hørt. Synes det høres risky ut å hoppe av noe som helst i en sving jeg forsåvidt. Unntatt kanskje fra tog da.. men slike dårlige billetter har jeg aldri hatt..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 19:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg har ALDRI hatt sex uten prevensjon. ALDRI!!! Jeg har brukt p-piller i snart 4 år, og har vært temmelig flink til å ta dem! og i en periode hvor jeg hadde et lite opphold pga operasjon, så hadde jeg sex, men uten penetrering av noe slag. (kunne og brukt kondom, men det ville ikke han...) Jeg syns folk er for dårlige til å beskytte seg mot kjønnssykdommer jeg da, og der skal jeg ikke si at jeg er superduper god selv heller, men nå har jeg bare hatt to prtnere da, og jeg har testet meg etter dem begge, så med mindre noen av dem har flydd rundt etter at jeg testet meg og deretter hatt sex med meg, så er jeg nok temmelig sykdomsfri!
|
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 08:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg skjønner ikke hva folk tenker på når de har one night stands, og ikke bruker kondom. Greit nok at det finnes mange andre måter å hindre graviditet på, men en bedre måte å spre kjønnssykdommer på skal man lete lenge etter.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 12:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
| Glahn skrev: | | Jeg skjønner ikke hva folk tenker på når de har one night stands, og ikke bruker kondom. Greit nok at det finnes mange andre måter å hindre graviditet på, men en bedre måte å spre kjønnssykdommer på skal man lete lenge etter. |
Hva de tenker? Tror du det er tanker innvolvert? 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 14:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Hehe - opp til et visst punkt, ihvertfall Det er aldri for sent å snu i tide.
Jeg skjønner poenget, men da kan man jo lure på hvorfor folk blir så tankeløse så ofte. Er nordmenn bare innmari kåte, eller er det andre ting som gjør at de mister hodet?
|
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 15:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Om nordmenn er kåtere enn andre vet jeg ikke, men vi er ihvertfall de som har mest ubeskytta sex og flest one night stands (se gårsdagens VG). Typisk norsk: Kakao, kvikklunsj, og klamydia. 
|
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 16:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
KKK får aldri den samme betydningen igjen.
|
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 16:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
heh, der har jeg driti meg ut en del ganger, men som oftest hatt det i tilfeldig sex. men allikevel, det er ikke hver gang man har en kondom etc på seg.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 17:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hvis det er one night stand og en dame du aldri mer skal se, bør du hoppe over det, spør du meg.. kan jo like gjerne ha oralsex ?
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 20:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Kjønnssykdommer smitter ved oralsex også, bare så det er sagt! Man slipper riktignok graviditeten da...
|
Skrevet: Man 07 Nov 2005, 23:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jenny
Varm i trøya

|
Er fullstendig enig i at det er passe blåst... og det er derfor jeg er så sjokka! Jeg har jo alltid sett på meg selv som en hvertfall passe fornuftig jente. Hvordan kunne den forsvinne sånn? Fornuften min! Vil ha den tilbake.
Nå var det jo også en jeg kjente seksualhistorien til, og som jeg er sikker på at ikke har noe, men hallo? Gravid? Neida. Det finnes jo angrepiller.
|
Skrevet: Tir 08 Nov 2005, 00:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
| Glahn skrev: | | Er nordmenn bare innmari kåte, eller er det andre ting som gjør at de mister hodet? |
Det er ingen unnskyldning mener nå jeg, jeg ser da på meg selv som temmelig kåt, men jeg har faktisk ikke hatt tilfeldig sex eller one night stands. Og hvis man ikke har en kondom i lomma som mathianus sier, ja da syns jeg man skal stå over. Nå er jeg ingen abort tilhenger, så jeg ville ikke utsatt meg selv for det å bli gravid med en fyr jeg aldri har sett og aldri vil se igjen!!og jeg veit jo faktisk ingenting om de han har vært på og hvem de igjen har vært på osv. det er skikkelig enkelt å tenke "han der har jo ingen sykdommer han har jo bare hatt noen få partnere, men man vet jo fint lite om de partnerene han(eller hun) har hatt, det kan være mange...og da har man en fin røre..noen får jo faktisk HIV ved første samleie!
|
Skrevet: Tir 08 Nov 2005, 08:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Jeg har aldri hatt ubeskytta sex.
Nå har jeg riktignok bare hatt en sexpartner, som jeg fortsatt har (og håper jeg kommer til å beholde ei go stønn fremover ).
Men jeg håper jeg aldri blir så overkåt og tanketom samtidig at ubeskytta sex noengang forekommer.
No offence til de som har hatt det, men det er jo utrolig dumt da!
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 05:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Enyen
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Jul 2005 Innlegg: 32 Bosted: Oslo
|
Vel, ubeskyttet i teorien og prinsippet, men i praksis går jeg jo på p-piller. Tenker aldri på å bruke kondom siden jeg er relativt godt etablert meg samboeren min, som er den eneste jeg har hatt sex med de siste årene.
|
Skrevet: Tor 10 Nov 2005, 23:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Det kommer an på definisjon - snakker vi uten kondom eller uten prevansjon overhodet her nå? Jeg tenker på ubeskyttet sex som uten kondom, og dette har jeg hatt, men min kjære gikk på p-piller.
|
Skrevet: Fre 11 Nov 2005, 08:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |