|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003 Innlegg: 314 Bosted: Drammen
|
Hva jobber du som?
så jah, hva driver du med?
jeg står på euroncs og gjør ingenting xD
beklager hvis lingnende trår allerede har eksistert...
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 14:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg er assistent i en barnebolig for psykisk utviklingshemmede...
|
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 14:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

|
første som slår meg er at det må være utrolig mye mer givende en og stå her hvor jeg står... 
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 14:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

|
jo også en ting til...
hva er det mest interisange du gjør iløpet av arbeidsdagen?
for meg er det og gå ut med søpla... 
|
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 14:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg jobber som systemutvikler i et lite firma, men i realiteten er jeg både det og en potet, for jeg ender alltid opp med å gjøre en haug av andre forefallende saker.
Mest interessante, hm... tja, prosessen man må gjennom for å finne en løsning på et kinkig problem. Med en ekstra bonus i form av økt selvtillit når man først får det til 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 15:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg er "handelsreisende".. Jeg kjører bil, ligger på hotell, spiser på restaurant, drikker øl, og besøker litt kunder.
Pluss litt kontor-arbeid innimellom.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 22:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Det mest interessante? Hmm... veldig vanskelig spørsmål siden hver dag er forskjellig fra de andre.
Det er spennende å følge (psykisk utviklingshemmede) barn gjennom oppveksten, gjennom gleder og sorger, medgang og motgang - så det må nok stå høyt på lista.
Det er også veldig godt samhold blant oss som jobber der, så lønningspilsen er også høyt på lista!
Å skifte baisbleier på 17åringer er nok blant de mindre spennende tingene 
|
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 23:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Med tidens fylde er jeg forhåpentligvis selvstendig næringsdrivende, med oversetting som hovedaktivitet. Men kan godt tenke meg å drive med andre ting som har med skriving å gjøre også.
Jeg tror egentlig det blir jevnt over spennende dette, for å si det mildt.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 23:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
| Baj skrev: | Jeg jobber som systemutvikler i et lite firma, men i realiteten er jeg både det og en potet, for jeg ender alltid opp med å gjøre en haug av andre forefallende saker.
Mest interessante, hm... tja, prosessen man må gjennom for å finne en løsning på et kinkig problem. Med en ekstra bonus i form av økt selvtillit når man først får det til  |
Baj jobber ikke. Han tipper Lost tallene.
|
Skrevet: Ons 09 Nov 2005, 23:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Jeg jobber som serviceingeniør i et lite firma i Klæbu (utenfor Trondheim). Jeg får reise 100 dager i året og ingen av de er i norge...
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 10 Nov 2005, 04:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Jeg og omtrent 80 andre ingeniører prosjekterer et nytt vannrenseanlegg for Ekofisk-feltet. Det skal sørge for at oljeutslipp til sjø blir mindre.
Lite reising men vi har bra kaffeautomat! Også er det gøy når jeg finner ut at andre folk har gjort feil.
|
Skrevet: Tor 10 Nov 2005, 07:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
jeg er personlig assistent, profesjonell servitør og data reparatør. med tanke på at jeg ikke er 18 engang så er jeg fornøyd. Som personlig assistent er jeg spesialisert på å trene opp muskler med en funksjonshemmet men for det meste ser vi på fotball, setter opp gipsplater i garasjen, måker/klipper, sår hagen, kjører om kapp med elektrisk rullestol i kjeller'n, setter opp panel på veggene. utrolig kult å ha litt bredere kompetanse på cv'en enn GSK og avisbud.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 11 Nov 2005, 16:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

|
Det skal jeg si meg enig i... 
|
Skrevet: Fre 11 Nov 2005, 18:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| M_Stuff skrev: | Jeg og omtrent 80 andre ingeniører prosjekterer et nytt vannrenseanlegg for Ekofisk-feltet. Det skal sørge for at oljeutslipp til sjø blir mindre.
Lite reising men vi har bra kaffeautomat! Også er det gøy når jeg finner ut at andre folk har gjort feil. |
Apropos, hvordan gikk det med jobben på sørlandet?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 17 Nov 2005, 11:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg har en deltidsjobb som vakt på studentersamfunnet på Bislett, Høyskolen i Oslo. Ellers studerer jeg på Blindern.
Det mest interessante jeg ofte gjør i løpet av arbeidsdagen er å kaste ut alt for fulle mennesker.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 17 Nov 2005, 13:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
[OT]
| ønskemestern skrev: | | M_Stuff skrev: | Jeg og omtrent 80 andre ingeniører prosjekterer et nytt vannrenseanlegg for Ekofisk-feltet. Det skal sørge for at oljeutslipp til sjø blir mindre.
Lite reising men vi har bra kaffeautomat! Også er det gøy når jeg finner ut at andre folk har gjort feil. |
Apropos, hvordan gikk det med jobben på sørlandet? |
Jobb på sørlandet (lindesnes) er langt vekk fra alt og jeg tror ikke firmaet har helt trua på at m_stuff hadde taklet å bo et sånt sted... de siste dagene har jeg derimot fått god kontakt med folk i ABB og Siemens i Oslo... denslags har jeg mer trua på!
[/OT]
Bare får å få med noe om hva jeg jobber med: Folk på jobben vil ha meg over i et annet prosjekt i tillegg, som jeg ikke vet helt hva er for noe. Så da kanskje jeg snart jobber med noe jeg ikke vet hva er, og det blir sikkert gøy.
|
Skrevet: Tor 17 Nov 2005, 22:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Idag fikk jeg en mail fra noen folk som lurte på om jeg vil jobbe med å lage undertekster til filmer. Så kanskje skal jeg klare å ikke gjøre feil som my lightsabre=min lette sabel, og I'm invincible=jeg er usynlig! 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 17:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jo! La oss få nye klassikere som
Freeze motherfuckers!! = Ikkje røyr dykk gutar!
og
I just want to grab her and fuck her! = Eg vil berre ta ho til meg og vere god mot henne!

|
Skrevet: Fre 18 Nov 2005, 19:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jenny
Varm i trøya

Ble Medlem: 11 Okt 2005 Innlegg: 55 Bosted: Norge!
|
"here's looking at you kid" = skål!
|
Skrevet: Søn 20 Nov 2005, 21:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg jobber som bilklargjører hos en bilforhandler med 5 ansatte. Jeg er den eneste jenta, og den eneste som jobber i hallen.
Jeg vasker, støvsuger, polerer og gjøre generelt bilene penere før salg og levering. Ellers legger jeg om dekk, både på felg og bil. Det er vel kansje det som er gøyest å gjøre. Noen mindre reparasjoner blir det jo også innimellom.
Den største utfordringen er uansett en sjef som tror at jenter ikke kan jobbe med slike ting og som ikke helt takler at jeg kan "gitteting" som han ikke kan...
Jeg skal vinne i lotto, slik at jeg kan slutte jobben og ta utdanning som bilmekaniker.
|
Skrevet: Lør 03 Des 2005, 16:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |