|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
No er det eit år fysikk for å få ferdig bachelorgraden i matte. Hurra.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 17 Aug 2005, 09:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg har lyst til å studere kunst, men før det skal jeg gå tegning form og farge på videregående.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Fre 19 Aug 2005, 18:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Jeg går på VK1 allmenn.
Men jeg har lyst til å jobbe med barn og ungdom, eller datamaskiner, eller film, eller noe helt annet igjen.
Egentlig har jeg mest lyst til å reise og få betalt for det, men det tror jeg at jeg kan se langt etter.
Jeg har lyst til å lære masse språk, og gå på skole i Amsterdam, Autralia, Italia, eller kanskje på Lillehammer?
Også har jeg lyst til å lære om forskjellige religioner, kulturer og mennesker.
Jeg har faktisk ikke peiling.
Men det gjør det litt spennende å se hvor jeg havner 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 14:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
"knowledge is power"
Jeg skal lære meg alt jeg kan innenfor det meste, og kunne jobbe innenfor det meste. Nå går jeg medier, og jeg kommer sikkert til å havne opp som en enda større særing enn jeg er nå.
|
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 20:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg vil studere på IT-akdemiet og bli nettverksspesialist...men det koster dyrt så akurat nå går jeg Hotel og Næring og skal se om jeg får søkt meg inn på IKT til neste år 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 17:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg går på manglerud jeg.
vk1 Drama.
Sammen med de små søte 17åringene. Og de er kule, og drama er gøy, og jeg stortrives.
(og de som sier at det bare blir tull av å ta pauseår og folkehøgskole før man er ferdig med vgs, kan snakke for seg selv. Jeg kunne iallfall ikke hatt det bedre.)
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Jeg skulle studert et eller annet men så glemyte jeg å sende inn papirene mine i juli så nå vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.
Og den usikkerheten er litt frustrerende men sånn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til å studere allikevel...
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| M_Stuff skrev: | Jeg skulle studert et eller annet men så glemyte jeg å sende inn papirene mine i juli så nå vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.
Og den usikkerheten er litt frustrerende men sånn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til å studere allikevel... |
dakar deg da.. *kosepå*
Jeg tror du burde studere på deg litt hukommelse og orden. 
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
| songbird skrev: | | M_Stuff skrev: | Jeg skulle studert et eller annet men så glemyte jeg å sende inn papirene mine i juli så nå vet jjeg ikke engang hva jeg skulle studert.
Og den usikkerheten er litt frustrerende men sånn alt i alt hadde jeg ikke hatt tid til å studere allikevel... |
dakar deg da.. *kosepå*
Jeg tror du burde studere på deg litt hukommelse og orden.  |
Men jeg har jo studert tidligere da, er bare det at jeg lurte på om jeg hadde lyst til å studere mer... men så glemte jeg helt alt sammen og nå vet jeg ikke engang om jeg hadde kommet inn eller hvem av studiene jeg hadde kommet inn på
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 19:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
skal ta kjørelærer skolen i sverige etter vgs..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 06 Sep 2005, 13:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg har sullet rundt i 4 år nå, og gått på livets skole
Neida.. Jeg har bodd litt rundt om kring, jobbet med forskjellige ting, gått på noen skoler, og tatt opp noen fag. Men alt i alt har jeg ikke fullført noen ting.
Planen nå er å dra til Berlin i 2 mnd. og lære tysk, så ta tyskeksamen i Danmark. Etter det vil forhåpentlig samordna opptak godkjenne mitt brokede Steinerskole vitnesbyrd + -... Og gi med den fordømte studiekompetangsen.
Så begynner jeg forhåpentlig på ett eller annet studie neste høst. Må søke før 15. mars.. Forhåpentlig kommer jeg inn på Roskilde universitet på humanistisk basislinje.
Ellers skal jeg da også søke på historie, språk og kunst andre steder.
-Håper det blir noe ut av meg til sist! 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 13:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Homewrecker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 231 Bosted: Trondheim rock city
|
Går GK almmen, men håper å få studere psykologi...
|
_________________ Just because I dress like this doesn't mean I'm a Communist...
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 21:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
jeg går nå siste året på steinerskolen. og etterpå skal jeg studere litteraturvitenskap eller historie eller idehistorie eller noe sånt.
|
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 21:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
jepp, jeg skal det samme som Therese og Homewrecker faktisk.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 05 Nov 2005, 12:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg studerer nå pedagogikk, men tenker å hoppe over på spesialpedagogikk fra høsten av, ped og sped er samla første året
Jeg har blitt helt hekta på jobben min, og jeg ønsker å fortsette å jobbe med den lenge lenge!
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Søn 29 Jan 2006, 20:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003 Innlegg: 128 Bosted: Bergen
|
Jeg går på bachelor i Middelalder studier med spesialisering i Latin for tiden.. ikke akkurat så spennende, men man overlever.. får se om man finner noe bedre neste år..
|
_________________ AAAAAAAAAAAAAAANGST
Skrevet: Tor 02 Feb 2006, 23:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Akkurat i dag har jeg store planer om å bli sosionom. Mhm.
Så kan jeg jobbe med barn og ungdom og bli sånn snill-dame-man-kan-snakke-med. På Bupp foreksempel.
|
Skrevet: Tir 07 Feb 2006, 13:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vaffeldyret
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005 Innlegg: 220 Bosted: Asker
|
GK allmenne, økonomiske og administrative fag på Asker vgs. Neste år skal jeg velge engelsk eller samfunnsfag videre, tenker jeg.
|
_________________ Liberae sunt nostrae cogitationes
Skrevet: Ons 08 Feb 2006, 17:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
Jeg studerer sosialantropologi, 6. semester på bachelor og skal bli bedreviter! Jeg skal også bli professor og større enn Fredrik Barth og Unni Wikan til sammen. Og så skal jeg bli æresprofessor på Harvard og Stanford. Og så skal alle lese det jeg publiserer og tenke "FY FAEN, hun der er smart, ass..."
|
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 00:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Akkurat nå går jeg Naturvitenskaplig Forskerlinje ved Horten VGS, andre året. Etter dette har jeg litt lyst til å ta matematikk, informatikk og teknologi på UIO. Har også en liten drøm om å ta noe av tiden i Australia. Vet ikke helt enda, though. Så langt er det bare tanker og ideer, jeg aner ikke hvor jeg er om to år.
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 07:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |