|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
En seriøs post som jeg ikke fant noen andre steder å legge..
De tok fra meg...
et ekteskap - en del venner – troen på meg selv – muligheten til å være meg, slik jeg vil være – muligheten til å være en vanlig person – evnen til å kunne glede meg over ting som skjedde – viljen til å leve.
De ga meg...
en nesten urokkelig tro på at jeg ikke duger – en konstant angst om at jeg ikke er bra nok – en tro på at det er bedre å gi opp enn å kjempe – et syn på verden som jeg ikke likte – muligheten til å være meg, slik de så meg.
Det å bli mobbet ødelegger folk for resten av livet! Jeg ble fysisk og psykisk mobbet på barne- og ungdomsskolen, og slet med det helt til jeg til slutt oppdaget at kona mi hadde gått fra meg. Ett år hos psykolog har hjulpet meg mye, og nå er jeg endelig klar til å vise verden "mitt sanne jeg". Jeg er der ikke helt enda, og jeg er sikker på at jeg kommer til å få tilbakeslag, men nå TØR jeg, og jeg VET hva jeg vil og ikke minst HVEM jeg er!
Regnestykket er rett og slett forjævlig!
Jeg var 7 år da jeg startet på skolen, jeg ble mobbet i 9 år, og det tok 13 år før jeg klarte å snakke om det!
Husk det om du er med på å mobbe noen!
Til dere som har opplevd noe tilsvarende: STÃ… PÃ…!! Dere er betydningsfulle, praktfulle mennesker!!
|
Skrevet: Ons 02 Nov 2005, 20:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
*Klemme på*
|
Skrevet: Ons 02 Nov 2005, 23:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
høres ikke særlig koslig ut det der nei!!! *klemme masse på*
Men når det er sagt så må jeg bare si "what doesn't kill you, makes you stronger"
Jeg har hatt en porsjon med ting i livet som har vært vanskelig jeg og. Men det var nok aller mest hjemme det gjalt, jeg ble ikke mobbet noe særlig, fikk noen kommentarer slengt etter meg i ny og ne, og ble utfryst av min egen bestevenninne når jeg trengte henne. men mobbing i mange mange år, det vet jeg ikke om jeg hadde taklet. For jeg fikk hvertfall en unnskyldning av mamma for ting som har skjedd i hjemmet, og jeg regner ikke med at mobberne kommer rennende ned døra di og ber om unnskyldning.
Men Tittan..Vit at du er et flott menneske!! for det vet jeg du er! Og du er jammen meg bra nok! "de" som gir deg en tro på at du ikke er bra nok, er ikke bra nok for deg!! Og hvis "de" vil se deg slik du ikke er, så er de virkelig ikek særlig gode venner, eller bekjente..
|
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 09:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Coralin skrev: |
Men Tittan..Vit at du er et flott menneske!! for det vet jeg du er! Og du er jammen meg bra nok! "de" som gir deg en tro på at du ikke er bra nok, er ikke bra nok for deg!! Og hvis "de" vil se deg slik du ikke er, så er de virkelig ikek særlig gode venner, eller bekjente.. |
Kan ikke si meg mer enig med Coralin. Hun har allerede sagt mye av det samme jeg vil si.
Vil si jeg kjenner deg godt kis, iallefall godt nok til å si at du er en super knall kar!! Iallefall en av de mest ålreite, snille og morsomme personer jeg noen gang har møtt!! Og når jeg hører andre si slike ting som absolutt ikke stemmer om deg.... da blir jeg så sint så sint!!
Lurer på om det da er passende for meg å si "Fuck'em!!" ??
Slike folk trenger vi ikke!
Ikke kødd med kompisen min!! er mitt budskap til dem!!
|
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 15:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |