|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Ja til nytt navn på Non-Stop!!
Hvorfor heter de det i utgangspunktet???
Klarer fint å slutte å spise Non-Stop jeg...!
.....når det er tomt.....? ;o)
Derfor synes jeg heller de egentlig burde hete "Ting-Du-Synes-Er-Så-Gode-At-Du-Egentlig-Ikke-Vil-Stoppe-Å-Spise-Før-De-Er-Helt-Helt-Tomme"

|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Eller kanskje
Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-med?
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Eeeeeeeller.....
Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med???

|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Mhm... hvorfor tenkte ikke jeg på muffins?
Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose???

|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Om det så blir noen av de nevnte:
Kunne vært interessant å se pakningen med gjeldende tittel i butikken...
Eller høre unger si "Mamma? Kan vi ikke kjøpe en sånn pose med
"Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" til lørdagskos???" Og foreldre som svarer: "Nei gutten min. Du fikk en pose med "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" i forigårs!"
JEg ser det for meg 
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Eller bare "Mamma, kan vi kjøpe en sånn?" *holde frem en pose med "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" til lørdagskos"*
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Ja det spørs om alle gidder å si "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" hver gang de holder fram en pose med "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose."
Men tilbake til saken! NAvnet Non-Stop synes jeg ikke holder ass!
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Hva med å kalle dem: "Prøv-for-Guds-skyld-å-ikke-spise-alle-på-en-gang"??
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Da heller jeg heller mot "Du-kan-jo-prøve-å-spise-alle-på-en-gang-men-vi-tviler-på-at-du-klarer-det"
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 10:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
Men hvorfor er det noen farger som er bedre enn andre? Det lurer jeg på...Jeg liker blå og rød best...Brun er ikkeno godt. Skulle tro at det smaker det samme, men det gjør jo ikke det. Å dessuten er M&M mye bedre 
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
JEg synes de "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" greiene med melkesjokolade er de ALLER beste!!! De er bedre enn M&M og synes jeg! 
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg må nok si meg enig med Lizz! Det er noe med peanut og sjokolade som gjør dem konge-gode! MEN det må være M&Ms kjøpt i utlandet, for de norske er nerfet! :p
Gul Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose er best!
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
JEG syns "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" egner seg best som kakepynt....Kan jo ikke spise en hel pose "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" bare for å gjøre det, da blir det kalmt. Jeg har ikke smakt "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" med melkesjokolade, men siden melkesjokolade er sjokoladen over alle sjokolader, tror jeg at jeg liker Melke"Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" best 
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Trenger jeg si mer???
Pastellfargede "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose"
Kan det bli bedre????
Jeg tror forresten når det gjelder de originale Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose, så synes jeg de grønne er de beste.
Men nå er det lenge siden jeg har smakt de originale "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose", så jeg er lettere usikker for øyeblikket...
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
Jeg har ikke spist "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" siden jeg var lita...å da var de alltid på ei kake. Så egentlig kan jeg ikke uttale med om "Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose" i det hele tatt
Meeeeeen jeg gjør det likevel! Blå er best, ingen protest, tralalalalalala 
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg klarer greit å stoppe etter et par stykker.. trodde nesten de der var gått ut av produksjon, jeg.. Non-stop hadde derimot vært et utmerket navn på både chili-nøtter og M's.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
IHVERTFALL smash!!!!!!
De er KOMPLETT UMULIG å få til å stoppe å spise!!!
Bortsett fra når man er tom da seff....
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 11:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Smash er noe av det vanskeligste å slutte med!!!
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 12:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg syns m&m "non stop" er godt jeg da, den brune pakka. ikek den gule med "M" i. vel den er og god da. Alt med sjokolade smaker jo digg digg
|
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 13:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jaqo skrev: | IHVERTFALL smash!!!!!!
De er KOMPLETT UMULIG å få til å stoppe å spise!!!
Bortsett fra når man er tom da seff.... |
Hvordan kunne jeg glemme smash.. Den er UMULIG å slutte med! Men hvorfor er den så j***a dyr??! annen chips\snacks er mye billigere..
JA TIL BILLIGERE SMASH!!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 28 Okt 2005, 13:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |