Av
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
Rapport fra minitreff i kristiansand 19.09-05 Et aldri sÄ lite minitreff ble arrangert i kristiansand i gÄr og det ble i lÞpet av ettermiddagen observert 4 dsgf-medlemmer.
Ronja, Ănskemestern, Oceanborn og m_stuff mĂžttes pĂ„ midnight der det ble konsumert burger, nachos, Ăžl, cola, kaffe og whisky.
Ănskemestern, Oceanborn og m_stuff mĂžttes ved 5tida, og etter maten ble det spilt twister mot nye rekorder. Jeg klarte ikke holde styr pĂ„ hvem som vant, men kanskje Ănskemestern har mer detaljer om dette?
Ronja dukket opp og Oceanborn prioriterte en fotballkamp, og plutselig var det bare 3 minutter fÞr toget til m_stuff gikk nordvestover og han mÄtte lÞpe...
Skrevet: Tir 20 Sep 2005, 08:58
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
Ang. Twister er det vel vanskelig Ä kÄre en vinner totalt, men jeg innbiller meg at min nye pers pÄ 1.02 milliarder var kveldens beste.. Tror OB havnet pÄ rundt 950millioner pÄ det beste..
Dette var jo mitt fÞrste treff ever, sÄ det var jo morro.. Ikke kjempenifst, trivelige folk, god mat, god Þl og hyggelig spill. Finfint jomfru-mini-treff!
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 20 Sep 2005, 12:12
Baj
Crash Test Dummy
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
Flinke medlemmer!
www.baj.no /
www.dsgf.no /
www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 20 Sep 2005, 13:18
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Ja, det var veldig hyggelig.
FÞrste treff meg ogsÄ.
Skrevet: Tor 22 Sep 2005, 18:56
Oceanborn
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
Jeg vet ikke helt hvem som vant flipper'n. Oceanborn var definitivt oppe i nĂŠrmere milliarden, men om Ănskemesteren faktisk klarte Ă„ overgĂ„ dette lysende resultatet kommer meg ikke i hu. Men jeg ser at det blandt konsumerte nĂŠringsstoffer var fĂžrt opp Whisky. Jeg sĂ„ selv aldri den komme pĂ„ bordet, men er ikke overrasket over at dere har gĂ„tt bak min rygg og ventet med Ă„ skru opp stemningen til jeg hadde gĂ„tt. Det var jo j**** hyggelig.
Skrevet: Man 26 Sep 2005, 18:18
M_Stuff
OoaHelaNatten
Jepp! Vi bare ventet pÄ at du skulle forlate oss, fÞr vi satte flaskene pÄ bordet!
Ble sÄ bra at jeg nesten ikke rakk toget mitt hjem!
Ă
ssen var forballkampen?
Skrevet: Man 26 Sep 2005, 20:15
toth42
Cowboy
Oceanborn skrev: Men jeg ser at det blandt konsumerte nÊringsstoffer var fÞrt opp Whisky. Jeg sÄ selv aldri den komme pÄ bordet, men er ikke overrasket over at dere har gÄtt bak min rygg og ventet med Ä skru opp stemningen til jeg hadde gÄtt. Det var jo j**** hyggelig.
SÄnn gÄr det nÄr man prioriterer 22 svette mannfolk i trangt tÞy som jager en lÊrkule, fremfor sosialt samvÊr med fornuftige mennesker.
Skrevet: Tir 27 Sep 2005, 07:38
Norunn
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
Hallo? Var det sÄnn heilt plutseleg treff? Jaja. Rapport frÄ dsgf-treff 27/09/05: Norunn hadde det gÞy pÄ skulen. Hurra
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 01:13
M_Stuff
OoaHelaNatten
Norunn skrev: Hallo? Var det sÄnn heilt plutseleg treff? Jaja. Rapport frÄ dsgf-treff 27/09/05: Norunn hadde det gÞy pÄ skulen. Hurra
Ai! Tror dette treffet ble arrangert veldig pÄ impuls!
Men sÄnn ellers: Hvis du bor i kristiansand burde du skrive det i profilen din, hvis ikke fortsetter jeg Ä tro at jeg mÄ til Greenock for Ä finne deg. Og selvom det hadde vÊrt kjempfint med Greenock-treff sÄ er det litt upraktisk for meg akkurat nÄ...
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 06:45
toth42
Cowboy
Var ikke HELT plutselig, vi hadde en vag idé om at noe ville skje, minst to dager i forveien..
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 09:04
Norunn
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
Hih. Ja. Eg bur liksom framleis i Greenock i hjartet mitt, men nuh skal eg skifte det, sÄnn at alle veit eg bur i Kristiansand.
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Tor 29 Sep 2005, 11:38
toth42
Cowboy
Men hvorfor prater du sÄ rart(ikke bokmÄl), da..?
Skrevet: Tor 29 Sep 2005, 12:27
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Mćned 3 Mćneder 6 Mćneder 1 Ćr Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende