DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Rapport fra minitreff i kristiansand 19.09-05
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [12 Posts]  
Av Innlegg
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
 Rapport fra minitreff i kristiansand 19.09-05

Et aldri sÄ lite minitreff ble arrangert i kristiansand i gÄr og det ble i lÞpet av ettermiddagen observert 4 dsgf-medlemmer.
Ronja, Ønskemestern, Oceanborn og m_stuff mÞttes pÄ midnight der det ble konsumert burger, nachos, Þl, cola, kaffe og whisky.

Ønskemestern, Oceanborn og m_stuff mÞttes ved 5tida, og etter maten ble det spilt twister mot nye rekorder. Jeg klarte ikke holde styr pÄ hvem som vant, men kanskje Ønskemestern har mer detaljer om dette?
Ronja dukket opp og Oceanborn prioriterte en fotballkamp, og plutselig var det bare 3 minutter fÞr toget til m_stuff gikk nordvestover og han mÄtte lÞpe...

InnleggSkrevet: Tir 20 Sep 2005, 08:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Ang. Twister er det vel vanskelig Ä kÄre en vinner totalt, men jeg innbiller meg at min nye pers pÄ 1.02 milliarder var kveldens beste.. Tror OB havnet pÄ rundt 950millioner pÄ det beste..
Dette var jo mitt fÞrste treff ever, sÄ det var jo morro.. Ikke kjempenifst, trivelige folk, god mat, god Þl og hyggelig spill. Finfint jomfru-mini-treff!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 20 Sep 2005, 12:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Flinke medlemmer!

InnleggSkrevet: Tir 20 Sep 2005, 13:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Ja, det var veldig hyggelig.
FÞrste treff meg ogsÄ. Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 22 Sep 2005, 18:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Oceanborn
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003
Jeg vet ikke helt hvem som vant flipper'n. Oceanborn var definitivt oppe i nÊrmere milliarden, men om Ønskemesteren faktisk klarte Ä overgÄ dette lysende resultatet kommer meg ikke i hu. Men jeg ser at det blandt konsumerte nÊringsstoffer var fÞrt opp Whisky. Jeg sÄ selv aldri den komme pÄ bordet, men er ikke overrasket over at dere har gÄtt bak min rygg og ventet med Ä skru opp stemningen til jeg hadde gÄtt. Det var jo j**** hyggelig. Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Man 26 Sep 2005, 18:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jepp! Vi bare ventet pÄ at du skulle forlate oss, fÞr vi satte flaskene pÄ bordet!

Ble sÄ bra at jeg nesten ikke rakk toget mitt hjem!
Åssen var forballkampen?

InnleggSkrevet: Man 26 Sep 2005, 20:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Oceanborn skrev:
Men jeg ser at det blandt konsumerte nÊringsstoffer var fÞrt opp Whisky. Jeg sÄ selv aldri den komme pÄ bordet, men er ikke overrasket over at dere har gÄtt bak min rygg og ventet med Ä skru opp stemningen til jeg hadde gÄtt. Det var jo j**** hyggelig. Evil or Very Mad

SÄnn gÄr det nÄr man prioriterer 22 svette mannfolk i trangt tÞy som jager en lÊrkule, fremfor sosialt samvÊr med fornuftige mennesker.

InnleggSkrevet: Tir 27 Sep 2005, 07:38
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hallo? Var det sÄnn heilt plutseleg treff? Jaja. Rapport frÄ dsgf-treff 27/09/05: Norunn hadde det gÞy pÄ skulen. Hurra Smile

InnleggSkrevet: Ons 28 Sep 2005, 01:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Norunn skrev:
Hallo? Var det sÄnn heilt plutseleg treff? Jaja. Rapport frÄ dsgf-treff 27/09/05: Norunn hadde det gÞy pÄ skulen. Hurra Smile

Ai! Tror dette treffet ble arrangert veldig pÄ impuls!

Men sÄnn ellers: Hvis du bor i kristiansand burde du skrive det i profilen din, hvis ikke fortsetter jeg Ä tro at jeg mÄ til Greenock for Ä finne deg. Og selvom det hadde vÊrt kjempfint med Greenock-treff sÄ er det litt upraktisk for meg akkurat nÄ...

InnleggSkrevet: Ons 28 Sep 2005, 06:45
toth42
Cowboy
Cowboy

Var ikke HELT plutselig, vi hadde en vag idé om at noe ville skje, minst to dager i forveien.. Smile

InnleggSkrevet: Ons 28 Sep 2005, 09:04
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hih. Ja. Eg bur liksom framleis i Greenock i hjartet mitt, men nuh skal eg skifte det, sÄnn at alle veit eg bur i Kristiansand.

InnleggSkrevet: Tor 29 Sep 2005, 11:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Men hvorfor prater du sÄ rart(ikke bokmÄl), da..?

InnleggSkrevet: Tor 29 Sep 2005, 12:27
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [12 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet