Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mai 2005 Innlegg: 30 Bosted: Fetsund
|
hvis man skriver faen med to A'er, sånn som jeg alltid gjør pga at jeg hater ae, så får man stigebil. så sånn er det. f a a n
|
Skrevet: Ons 21 Sep 2005, 17:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
turbogigante
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Sep 2005 Innlegg: 65 Bosted: Oslo
|
cassus skrev: | hmm.. for hver person som tar selvmord så er det 10 som prøver pga det? så hvis si to av de som prøver lykkes da, så vil det si at det er 20 til som prøver.. og hvis fire av de lykkes så .. .. wops, tomt med folk gitt. Tror ikke det er helt sånn det funker
Egoisme er å gi folk skyldfølelse for å ta sitt eget liv. Er ganske mange som har ett liv som bare er verdiløst pga diverse ting. f.eks. psykiske lidelser, som oftest er årsaken til selvmord. hvis de som virkelig lider skal måtte pine seg gjennom livet bare for å skåne frank og linda for litt sutring, ja da er stigebil meg verden mørkere enn jeg trodde. Hvis noen jeg kjenner har det så jævlig at de ikke orker mer og jeg ikke har noen mulighet til å lindre plagene dems på noen måte, da skal jeg heller ikke stoppe den personen fra å fikse biffen sjæl.
Typisk mennesker det, å se en person falle fra hverandre uten å støtte på noen som helst måte, og så sutre når personen henger seg. "for en egoist han var, tenker han ikke på oss som sitter igjen, buhuhu". DET er stigebil meg egoisme det. |
er så enig..det emd 10 mennesker er jo bare statitik..jeg er kanskje veldig dårlig til å formulere meg.. men det du sier er virkelig noe som jeg er enig i
|
Skrevet: Søn 25 Sep 2005, 19:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|