DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Nattlige fenomen
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Av Innlegg
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
 Nattlige fenomen

Rart i grunnen dette: Man har enten fri, eller (som i mitt tilfelle, for det meste) begynner seint neste dag, men klarer ALDRI - uansett om man er så trøtt som det går an å være - å ta kvelden på et fornuftig tidspunkt. Det tidligste jeg ender i seng er rundt klokka tre - halv fire. Ikke at jeg har så utrolig mye fornuftig å ta meg til så seint på kvelden, men jeg klarer alltid å drøye til langt på natt allikevel.
Hvorfor gjør jeg sånn når jeg egentlig VIL sove???

InnleggSkrevet: Tor 22 Sep 2005, 23:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Hehe! Kjent problem Jaqo...

Forresten: Spilling? Charlie og sjokoladefabrikken? Tur på byen? Eller noe annet? Lenge siden sist nå vettu gamle ørn!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 23 Sep 2005, 00:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Nej, si det?
Jeg sliter med samma greia, bortsett fra at jeg aldri greier å legge meg på fornuftig tidspunkt, sånn ca Razz

InnleggSkrevet: Fre 23 Sep 2005, 12:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg driver fremdeles og forsker på hvor mange timer søvn jeg egentlig trenger....
Jeg har nå lært at et kvarter er ikke nok. *gjespe*

Jeg tror sånn et sted rundt seks-sju timer er perfekt for meg. Men det er så godt å sove at jeg gjerne blir liggende mange timer lenger. Det er bare det å gå og legge seg som er så vanskelig...

InnleggSkrevet: Lør 24 Sep 2005, 21:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet