|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
jeg vil ha melding på spraydate nå, så jeg slipper å henge der mere! *sukkeh*
|
_________________ puss puss så får du en suss...
Skrevet: Søn 29 Mai 2005, 23:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
ARGHHH....
Blue er død. *sniffle*
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tir 07 Jun 2005, 12:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
*aaarrgghhh* villikkevillikkevillikke!!!!!!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 07 Jun 2005, 14:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Arrghhh! Online spill. *rive seg i håret*
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Lør 11 Jun 2005, 10:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Når man finner ut at 06.30 ikke betyr halv 6 men halv7 og klokken blir ti på 7 og da finner ut at klokken er 7 å ikke 6, å avisene skal være utlevert til 7, da blir man stresset da. Så aaaargh for klokker som skal være teite og for stress, for stresser man først litt stresser man plutselig dobbelt så mye, tilslutt stresser man fordi man stresset før, å det baller bare på seg med enda mer stress. 
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Man 13 Jun 2005, 08:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zhor
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 110 Bosted: Krynn
|
Arrgh, må sove, må sove, må sove, jobb snart, må sove, hey mess tv, må sove, må sove, må sove, oops msn, må sove, må sove, må sove, hmm sku sjekka no på dsgf, må sove må sove, oi det va et interresant produkt på tv shop, må sove, må sove, må sove, Fan nu gir æ opp, drekk kaffe.
|
_________________ Et potensielt forhold mellom Zhor og Moskva Marit ville hatt en overlevelsesprosent på 94% 
Skrevet: Man 20 Jun 2005, 02:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Det er så varmt, og jeg kan ikke gå ut fordi jeg er syk.. Og jeg er trett, men det er for varmt til å sove!! *AAARRGHH*
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 07 Jul 2005, 18:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
jeg har planta en busk ved siden av senga for å se om den vokser raskt. det er drivhus på rommet mitt.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 13 Jul 2005, 13:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Enkelte mennesker skulle kastreres med to steiner, hakkes opp i småbiter, trampes på og så fores til småbarn!!! ARRRGHH!!! 
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 21 Aug 2005, 12:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Venner. Alt jeg sier. Men de skal ikke få ødlegge dagen min selvom, for nå har jeg en fiiin dag uten dem å faktis, selvom de dumper meg.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Søn 21 Aug 2005, 18:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
AAAARGH!!!
Alt går galt! Dataen min bare kræsjer, virusprogrammet fungerer plutselig ikke lenger (og jeg har selvfølgelig ikke originalen, nei) og nettilgangen min hjemme er plutselig borte! Og alt sammen på én dag!
Og nå ser det ikke ut som jeg får tilbake nettet med det første og det er mulig jeg må levere dataen til sjekk så jeg mister den til og med for en stund.. -og jeg som er så avhengig! Ikke bare av nett med msn og venner, mail og dikt, men også til digitale bilder og billedbehandling i tillegg til oppgaveskriving til skolen, for ikke å snakke om at det er der jeg har meste av musikken min... og...
Vræææl!!
Verden er ikke venner med meg for tiden! 
|
Skrevet: Lør 17 Sep 2005, 20:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
GrRrRrR!! Bare GrRrRrR!
Også er det skole i morra joo..
Samma nedturen hver eneste søndag.. 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 18 Sep 2005, 14:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Vræl!!! Nå har jeg også mistet pc'n min hjemme.. *være avhengig delux*
*mumle noe om stygge frosken som ikke vil gå bort å slippe henne inn på startsiden sin*
Jeg kan ikke skrive ut eller brenne ut alle tingene mine engang.. og nå må jeg mest sannsynlig formatere hele greia...
Jeg mister i så fall alle dikta mine som ikke allerede ligger på nett, alt skolearbeid fra i fjor, alle loggene mine, all musikken min, alle bildene mine, alle filmene og amv'ene mine, oppskriftene mine og generelt alt som faktisk ikke går an å få tilbake uansett hva i så fall...
Pc'n min er dø!!!
*føle seg fryktelig trist nå* 
|
Skrevet: Søn 18 Sep 2005, 18:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
TRE dager har jeg nå brukt på å få duste statistikk-programmet til å forstå kommune-inndelingen til SSB.
Det eneste som har skjedd er at feilmeldingen jeg får har byttet navn.
Dette lover jo aldeles glimrende, hvordan skal det bli når jeg faktisk begynner å skal kjøre _analyser_? Hjeeeelp!
*tilte* 
|
Skrevet: Tir 20 Sep 2005, 12:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Zylfia skrev: |
Pc'n min er dø!!!
*føle seg fryktelig trist nå*  |
*klemme masse på både Zylfia og pc*
*klemme masse på pc`en til salsa addicted også*
|
Skrevet: Tir 20 Sep 2005, 12:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
*klemme på hele gjengen*
Her er det bare Outlook som tøver litt innimellom.
Forøvrig vil jeg ha igjen bilen min - det er tross alt ikke noe komplisert de trenger å gjøre med den, og egentlig skulle de gjort det skikkelig forrige påske, synes jeg.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 20 Sep 2005, 17:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! FAEN! 
|
Skrevet: Fre 23 Sep 2005, 00:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
[ot]
stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil stigebil
[/ot]
Sorry! Kunne ikke motstå fristelsen...
|
Skrevet: Fre 23 Sep 2005, 06:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|

|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Lør 24 Sep 2005, 21:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg hater når banen går rett foran nesa på meg, slik at jeg ikke rekker bussen, slik at jeg enten må sitte i nesten en time og fryse, eller gå laaaangt i oppoverbakke for å komme meg hjem.
*fryse*
|
Skrevet: Lør 24 Sep 2005, 21:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |